Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Jak zmniejszyć koszty tworzenia banerów dzięki HTML5?

Dawid Dutkiewicz
banner-1686943_640

Posiadasz wiele różnorodnych produktów i chcesz je promować w AdWords, na Facebooku lub za pośrednictwem platformy RTB? Nie wyobrażasz sobie jednak przygotowywania różnych kreacji graficznych dla wszystkich tych produktów i kosztów, które w związku z tym trzeba będzie ponieść? Jest na to sposób. Skorzystaj z HTML5 i zmniejsz koszty tworzenia banerów. Jak to zrobić?

Jak unikać sytuacji kryzysowych na linii Klient – agencja? Dekalog współpracy Account Managera z Klientem

Katarzyna Szymańska
Business associates shaking hands in office

Account Manager zarządza projektami i procesami, często też pracą zespołu specjalistów w ramach danego projektu. Doradza Klientom, negocjuje, odpowiada za przygotowywanie umów i zamówień, koordynuje ich realizację, analizuje wspólnie z zespołem projektowym wyniki projektu, szuka możliwości pogłębienia współpracy. Aby ta współpraca układała dobrze, konieczne jest przestrzeganie kilku zasad, zwłaszcza w kontaktach Account Manager’a z Klientem. […]

Progressive i Native Apps – technologie przyszłości dla urządzeń mobilnych

Cezary Ciechanowski
apple-iphone-iphone-6-4152

Technologia urządzeń mobilnych ciągle się rozwija. Z dnia na dzień smartfony posiadają coraz to większe możliwości techniczne, przez co stają się urządzeniami zastępującymi laptopy. Aby w pełni wykorzystać ich potencjał, technologie mobilne rozwijają się, dając użytkownikowi dodatkowe możliwości w tworzeniu aplikacji. Przykładami takich technologii są Native Apps (Aplikacje Natywne) oraz Progressive Web Apps (Aplikacje Progresywne). […]

Prasówka analityka – co warto czytać?

Ola Lisiecka
Cup of coffee and newspaper on old wooden table

Jeśli interesujesz się analityką internetową, dobrze wiesz, że to dziedzina pełna nowinek i ciekawych case studies. Bez ciągłego poszerzania wiedzy ani rusz! Jej nieocenionym źródłem są blogi i profile w social mediach – poniżej znajdziesz subiektywną listę tych, po które ja sięgam najczęściej.

8 nowych funkcji w AdWords, których będziesz używać w 2017 roku

Malwina Szporak
hot-air-balloons-1984308_640

2016 rok przyniósł sporo rozwiązań w AdWords i kilka całkiem nowych użytecznych funkcji w edytorze. Patrząc na tempo, jakie narzuca Google, rok 2017 będzie jeszcze bogatszy w nowości produktowe i dodatkowe opcje usprawniające pracę. Część nowych rozwiązań jest jeszcze w fazie testowej, część już niedługo wyprze na stałe stare funkcje. Z czego będziemy musieli i […]

Od czego zacząć employer branding w social mediach? Poznaj 5 wskazówek

Julia Kałużyńska
people

Coraz częściej słyszy się, że „rynek pracodawcy” jest zastępowany przez „rynek pracownika”. Jednoprocentowa stopa bezrobocia (według danych GUS – 8,2 % w 11.2016), stałe zapotrzebowanie na pracowników z branż: IT, technologicznej, handlowej i przemysłowej, pokolenie millenialsów oraz generacji Z, wkraczające na rynek pracy – to wyzwania stojące przed pracodawcami. Wśród wielu rozwiązań, które firmy zaczynają […]

Łowca mikromomentów

Magdalena Zasuń
cat-1351300_640

Google nazywa ten trend mikromomentami. Te momenty to nowe pole bitwy między markami. To chwile, w których kształtują się preferencje i krystalizują decyzje zakupowe klientów. Złapać je jest w stanie tylko programmatic. 

Co warto wiedzieć o Direct Answers?

Anna Antczak, Katarzyna Domańska
direct-answers

W kwietniu Google wprowadził nowy snippet – Direct Answer. Jako, że wyszukiwarka jest cały czas udoskonalana, celem wprowadzenia Direct Answers jest jak najszybsze przekazanie użytkownikowi podstawowej odpowiedzi na jego pytanie. Dzieje się to za sprawą Answer Boxu, widocznego już na poziomie wyszukiwania. Obecnie, możemy spojrzeć na te zmiany z perspektywy czasu i sprawdzić, jak odpowiedzi […]

Specjaliści Bluerank podsumowują rok 2016

Redakcja
podsumowanie-roku-nowy-marketing

Rok 2016 już za nami, ale warto przypomnieć sobie, co wydarzyło się w tym czasie w branży marketingu internetowego i jakie perspektywy otwiera przed nią rok 2017. Nasi specjaliści odpowiedzieli na pytania Nowego Marketingu w zakresie social mediów, SEO/SEM, reklamy internetowej, mobile oraz content marketingu. 

Trendy, trendy, trendy 2017

Magdalena Zasuń
vr-okladka-kopia

Na jakie trendy trzeba zwrócić uwagę w przyszłym roku? Na pewno na te związane ze zmieniającą się technologią, ale nie tylko. Coraz bardziej istotne staje się zapewnianie pozytywnych i nowych doświadczeń konsumentom. To wokół tego będzie się kręcił rok 2017. Dbasz o mnie, więc o Tobie napiszę Content marketing będzie się dalej rozwijał, ale nie […]

<123456...134
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak w przypadku danych oznaczonych jako „obowiązkowe” jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi na pytanie. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF









×