Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Od czego zacząć employer branding w social mediach? Poznaj 5 wskazówek

Julia Kałużyńska
people

Coraz częściej słyszy się, że „rynek pracodawcy” jest zastępowany przez „rynek pracownika”. Jednoprocentowa stopa bezrobocia (według danych GUS – 8,2 % w 11.2016), stałe zapotrzebowanie na pracowników z branż: IT, technologicznej, handlowej i przemysłowej, pokolenie millenialsów oraz generacji Z, wkraczające na rynek pracy – to wyzwania stojące przed pracodawcami. Wśród wielu rozwiązań, które firmy zaczynają […]

Łowca mikromomentów

Magdalena Zasuń
cat-1351300_640

Google nazywa ten trend mikromomentami. Te momenty to nowe pole bitwy między markami. To chwile, w których kształtują się preferencje i krystalizują decyzje zakupowe klientów. Złapać je jest w stanie tylko programmatic. 

Co warto wiedzieć o Direct Answers?

Anna Antczak, Katarzyna Domańska
direct-answers

W kwietniu Google wprowadził nowy snippet – Direct Answer. Jako, że wyszukiwarka jest cały czas udoskonalana, celem wprowadzenia Direct Answers jest jak najszybsze przekazanie użytkownikowi podstawowej odpowiedzi na jego pytanie. Dzieje się to za sprawą Answer Boxu, widocznego już na poziomie wyszukiwania. Obecnie, możemy spojrzeć na te zmiany z perspektywy czasu i sprawdzić, jak odpowiedzi […]

Specjaliści Bluerank podsumowują rok 2016

Redakcja
podsumowanie-roku-nowy-marketing

Rok 2016 już za nami, ale warto przypomnieć sobie, co wydarzyło się w tym czasie w branży marketingu internetowego i jakie perspektywy otwiera przed nią rok 2017. Nasi specjaliści odpowiedzieli na pytania Nowego Marketingu w zakresie social mediów, SEO/SEM, reklamy internetowej, mobile oraz content marketingu. 

Trendy, trendy, trendy 2017

Magdalena Zasuń
vr-okladka-kopia

Na jakie trendy trzeba zwrócić uwagę w przyszłym roku? Na pewno na te związane ze zmieniającą się technologią, ale nie tylko. Coraz bardziej istotne staje się zapewnianie pozytywnych i nowych doświadczeń konsumentom. To wokół tego będzie się kręcił rok 2017. Dbasz o mnie, więc o Tobie napiszę Content marketing będzie się dalej rozwijał, ale nie […]

Nowe możliwości remarketingu na Facebooku – z czego warto skorzystać?

Anna Wielgus - Miller
hands-1167617_640

Do niedawna to piksel Facebooka oraz dane z pliku klientów pozwalały na skuteczne retargetowanie wybranych użytkowników. Kampanie remarketingowe były zazwyczaj bardziej skuteczne niż reklamy kierowane do osób nieznających jeszcze danej marki czy produktu. Należy jednak przyznać, że liczba możliwości retargetowania użytkowników przy ciągle poszerzającej się ofercie reklamowej Facebooka, nie była zbyt imponująca. Obecnie także ten […]

Czym są rozszerzone audyty SXO?

Cezary Ciechanowski
pozycjonowanie

UX, czyli User Experience, to doświadczenia użytkownika, które są nieodzownym elementem podczas prowadzenia skutecznej akcji marketingowej lub sprzedażowej. W poniższym artykule postaram się przybliżyć nieco więcej informacji na temat wprowadzenia twojej strony www w całkiem inny wymiar konwertującego ruchu, czyli SXO (Search Experience Optimization). Czym jest SXO? SXO, czyli Search Experience Optimization to optymalizacja pod […]

4 wtyczki SEO dla początkujących blogerów, które pomogą w promocji strony

Joanna Pierzynka

Rozpoczynając swoją przygodę z prowadzeniem bloga, warto poświęcić czas i zapoznać się z podstawami marketingu internetowego, a w szczególności SEO. Nie trzeba zostać specjalistą w tej dziedzinie i znać wszystkie usprawnienia. Wystarczy znajomość bezpłatnych i prostych narzędzi oraz podstawowych wytycznych przy pisaniu treści. Jeśli chcecie sprawdzić jakość wpisu, wydajność serwera czy też ułatwić wyszukiwarkom indeksowanie […]

Allegro Ads – oferty sponsorowane na Allegro.pl

Weronika Węglewska - Winciałowicz
rys.2 - Kopia

Allegro odwiedzane jest miesięcznie przez około 14 milionów użytkowników, a 7 milionów zainstalowało aplikację mobilną. Nic dziwnego, że reklamodawcy od listopada 2014 roku mają możliwość korzystania z platformy reklamowej Allegro. W tym momencie Allegro Ads to ponad 23 tys. aktywnych kampanii. Czym jest Allegro Ads? Jak tego używać? Co zrobić, żeby działania reklamowe na tej platformie […]

Jaka powinna być dobra oferta SEM/SEO?

Przemysław Dębowski
gesture-772977_1280

Jakiś czas temu pisaliśmy o 5 najważniejszych pytaniach, które trzeba zadać klientowi, aby jak najlepiej poznać stojące przed nim wyzwania i potrzeby. Wiedza na temat celu działań promocyjnych i grupy docelowej, oczekiwanej miary efektów, dotychczasowego doświadczenia klienta oraz wartości zaplanowanego budżetu na działania SEM/SEO to swego rodzaju informacyjny must have, gdy dopiero poznajemy się z […]

<123456...133
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak w przypadku danych oznaczonych jako „obowiązkowe” jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi na pytanie. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF