O nas

Marketing internetowy to nasza pasja! Dowiedz się więcej o Bluerank.

MACIEJ GAŁECKI, CEO BLUERANK

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingu internetowego. Wcześniej związany ze spółkami Grupy Euro RSCG.  Od 2005 roku obejmuje stanowisko CEO w agencji Bluerank. Od początku swojej kariery (2001 r.) specjalizuje się w tematyce SEM i analityce internetowej. Pisze wiele publikacji na temat optymalizacji i pozycjonowania WWW oraz reklamy w wyszukiwarkach. Często gości w roli prelegenta podczas polskich i międzynarodowych konferencji z branży internetowej. Prowadził także zagraniczne szkolenia, m.in. w Miami i Amsterdamie, edukując światowych liderów branży ogłoszeniowej. Jego kompetencje potwierdzają certyfikaty branżowe. Jest współtwórcą i przewodniczącym grupy roboczej SEM w IAB Polska, a także inicjatorem prac nad zasadami Best Practice dla branży. 

ZBIGNIEW NOWICKI, MANAGING DIRECTOR

Od kilkunastu lat działa w branży internetowej, doradzając najważniejszym graczom rynku finansowego, telekomunikacyjnego, e-commerce oraz sektora FMCG. Jako współwłaściciel Bluerank odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie firmą, jednocześnie pasjonat digital analytics. Aktywny członek takich stowarzyszeń branżowych jak CXPA, DAA, PTBRiO oraz ekspert IAB Polska i Izby Gospodarki Elektronicznej. Pionier obszaru badań doświadczeń i satysfakcji użytkowników, współtwórca platformy opiniac.com. Prelegent konferencji branżowych w Polsce i zagranicą. Prywatnie – tata, maratończyk, fan hardrocka i psów rasy labrador retriever.

Maciej_Gałecki_CEO_Bluerank zbigniew-nowicki

Nagrody i wyróżnienia

Co roku otrzymujemy kolejne nagrody w krajowych i międzynarodowych konkursach biznesowych. Jesteśmy nagradzani za ciągłą kulturę innowacji, dynamiczny rozwój, najwyższe standardy oraz konsekwentne praktyki biznesowe. Poznaj nasze najważniejsze osiągnięcia.

european-business-awards
search-awards-winner
golden-arrow
Gazele Biznesu

 

eusa-2016-winner
nagroda-gospodarcza-kopia
wioslo-csr
1google-premier-partner-awards-2016

Certyfikaty

Dysponujemy ekspercką wiedzą, którą wykorzystujemy do realizacji wysokiej jakości kampanii internetowych. Potwierdza to ponad 100 posiadanych przez nas certyfikatów.

 

Organizacje branżowe

 

 

iab-polska

Realizujemy wspólne inicjatywy dot. edukacji rynku i budowania standardów biznesowego wykorzystania Internetu oraz uczciwych metod działania w marketingu online.  Stworzyliśmy „Kodeks etyczny SEO” będący integralną częścią regulaminów polskich wyszukiwarek.

e-commerce-polska

Wspólnie ze wszystkimi podmiotami należącymi do E-commerce Polska dążymy do rozwoju polskiej i europejskiej gospodarki, dzięki wykorzystaniu innowacji technologicznych, informacyjnych i komunikacyjnych, w szczególności Internetu.  

daa

DAA to prestiżowe stowarzyszenie non-profit, starannie dobierające członków pod względem merytorycznym. W ramach DAA działamy od kwietnia 2013 r. w celu propagowania dobrych praktyk oraz edukacji rynku w obszarze analityki internetowej.

profesjonalista-w-ehandlu

Jesteśmy partnerem merytorycznym odpowiedzialnym za przygotowanie materiałów edukacyjnych oraz treści obowiązujących na egzaminie „Profesjonalista w eHandlu”. To unikatowy na skalę europejską program egzaminowania osób wiążących swoją przyszłość z e-handlem.

sempo

Jesteśmy pierwszym polskim członkiem SEMPO – międzynarodowej organizacji branżowej zrzeszającej liderów branży internetowej. Celem organizacji jest monitorowanie rynku SEM, prowadzenie badań, projektów oraz seminariów pozwalających na wymianę doświadczeń.

Partnerstwa

 

 

gotechnologies

GoTechnologies jest doświadczoną firmą specjalizującą się w doradztwie strategicznym, transformacyjnym i informatycznym, wykorzystującą technologię IT w zarządzaniu projektami i sprzedażą. Doradza m.in. Funduszom Venture Capitals i ich spółkom portfelowym.

atos

Atos to międzynarodowy lider w branży usług informatycznych, oferujący m.in. integrację systemów IT. Wraz z nim dostarczamy klientom kompleksowe usługi, wyznaczając nową jakość w konsolidacji oferty usług informatycznych i marketingowych.

sare

SARE to lider e-mail marketingu w Polsce. Podejmowane z nim przedsięwzięcia, pozwalają nam docierać do szerokiego grona odbiorców z rzetelną informacją na temat branży SEM. Wspólnie wykorzystujemy biznesowy potencjał działań SEO i PPC w poszczególnych sektorach rynku.

senisoft

Sensi Soft zajmuje się tworzeniem portali typu „ogłoszenia drobne”. W ramach naszej współpracy Sensi Soft dostarcza specjalistyczne oprogramowanie, a my opracowujemy strategie SEO, uwzględniające specyfikę portali ogłoszeniowych.

netsprint

Netsprint to lider marketingu technologicznego, specjalizujący się m.in. w obszarach reklamy kontekstowej i content marketingu. Nasza współpraca dotyczy popularyzacji linku sponsorowanego, jako skutecznej i optymalnej kosztowo formy promocji w Internecie.

 

Projekty społeczne

 

 

amnesty-international

Wspieramy Amnesty International pod kątem skutecznego wykorzystania analityki internetowej, przygotowując dla organizacji dedykowane rozwiązania. Jednym z nich było zaprojektowanie specjalnej aplikacji poszarzającej możliwości narzędzia Google Analytics.

fundacja-gajusz

Wspieramy Fundację wdrażając rozwiązania dopasowane do jej potrzeb w zakresie SEO, SEM i analityki internetowej. Poza tym podejmujemy inne działania, m.in. Bluechallenge na Endomondo, w ramach którego spalone kcal zostają przeliczone na dotację dla Fundacji.

dzieci-niczyje

Dla Fundacji przeprowadziliśmy audyt SEO jej strony internetowej. Zarekomendowane przez specjalistów działania zostaną wykorzystane do optymalizacji strony www, aby beneficjenci Fundacji mogli łatwiej znaleźć potrzebne informacje i pomoc.

domore

Jesteśmy partnerem merytorycznym domore.pl. Za sprawą tego serwisu każdy może stać się fundraiserem, zbierając pieniądze na wybraną przez siebie organizację lub cel charytatywny. Serwis wpieramy w zakresie marketingu w wyszukiwarkach internetowych.

Podejmujemy działania, mające na celu zbiórkę funduszy dla podopiecznych Fundacji. Do tej pory były to m.in. aukcja piłek z autografami Mistrzów Świata w piłce siatkowej 2014, darowizna od uczestników maratonu łódzkiego, a także pomoc w organizacji balu charytatywnego.

zoo-lodz

W grudniu 2014 zaadoptowaliśmy Pandę Małą z łódzkiego ZOO.  Co miesiąc wpłacamy pieniądze na jej wyżywienie. Zdecydowaliśmy, by była to właśnie panda, ponieważ taką nazwę nosi jeden z flagowych algorytmów Google.

 

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak w przypadku danych oznaczonych jako „obowiązkowe” jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi na pytanie. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF