en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt
success can be optimized

Search Engine Optimization

Postaw na regularne działania SEO - dla wyraźnych efektów!

Czy wiesz, że 90% internautów w Polsce rozpoczyna poszukiwanie informacji o produktach i usługach w Google? Wykorzystaj ten potencjał! SEO pojawia się na każdym etapie Customer Journey, a odpowiednio dopasowana strategia pozycjonowania umożliwia dotarcie do użytkowników z precyzyjną odpowiedzią na ich potrzeby. Regularna współpraca SEO przekłada się na efekty w postaci wzrostu ruchu, konwersji i leadów. Pomożemy Ci to osiągnąć - mamy ponad 15 letnie doświadczenie współpracy z małymi i dużymi serwisami. Doradzamy liderom branż w Polsce i na świecie jak rozwijać ich biznes. Współpracujemy z największymi graczami e-commerce, porównywarkami cen, serwisami aukcyjnymi i ogłoszeniowymi, bankami i zawsze działamy zgodnie ze spersonalizowaną, skuteczną strategią SEO. Sprawdź, co możemy zrobić dla Ciebie!

Sprawdź nas

Portfolio

Audyt SEO to rozbudowana analiza pod kątem technicznym oraz treściowym, która podsumowuje słabe i mocne strony serwisu internetowego oraz wskazuje strategiczne kierunki rozwoju pod kątem pełnego wykorzystania potencjału. W Bluerank mamy wieloletnie doświadczenie w pracy z małymi i dużymi serwisami. Przygotowywaliśmy audyty SEO dla top1 liderów branż w Polsce i na świecie. Miliony podstron i miliony sesji dziennie nas nie przerażają, bo pracowaliśmy z największymi e-commerce, serwisami ogłoszeniowymi, aukcjowymi, porównywarkami cen i wiemy jak to zrobić dobrze :)

W Bluerank SEO jest data-driven. Zaawansowana analiza danych wewnętrznych i zewnętrznych wsparta rozwiązaniami in-house opartymi na machine learning pojawia się na każdym etapie projektu SEO i pozwala na tworzenie szytych na miarę strategii SEO, które przynoszą efekty. Specjalistów SEO w codziennej pracy wspiera wewnętrzny zespół Data Science i SEO analityków.

Filarem skutecznego SEO jest content. Badania wskazują, że w największych serwisach e-commerce content jest źródłem nawet 50% wizyt w serwisie. W Bluerank do tworzenia treści na strony wykorzystujemy autorskie podejście data-driven, które zapisaliśmy w cyklu: Discover, Create, Analyze, Monetize, który powstał na bazie i przy wykorzystaniu najlepszych praktyk i doświadczeń SEO, content marketingu, analityki i data science. Celem strategii contentowej jest generowanie ruchu i zwiększanie konwersji - mamy wiele case studies potwierdzających, że content sprzedaje.

W projektach SEO wykorzystujemy również outreach. Realizujemy kampanie content marketingowe, których celem jest maksymalizacja zasięgu oraz pozyskanie naturalnych odnośników zwrotnych. W działaniach outreachowych również wykorzystujemy sprawdzone podejście data-driven, wsparcie zespołu data science, oraz najlepsze praktyki content marketingowe, SEO, oraz PR.

YouTube to druga (zaraz po Google) najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa na świecie, obsługująca ponad 3 miliardy zapytań od użytkowników miesięcznie. Wiemy jak wykorzystać ten potencjał i zmaksymalizować widoczność Twoich materiałów umieszczanych na kanale YT! Opracowujemy strategię działań na Youtube, pozycjonujemy i optymalizujemy pod kątem SEO materiały już udostępnione na YT, dostarczamy również treści na Youtube przygotowane w duchu data-driven.

Content marketing uczestniczy bezpośrednio w ścieżce zakupowej klienta - Customer Journey - na każdym jej etapie – See, Think, Do i Care. W planowaniu działań content marketingowych wykorzystujemy podejście data-driven, dzięki czemu wiemy jakie efekty przyniosą poszczególne etapy projektu. Podejście data-driven wykorzystujemy między innymi przy tworzeniu contentu (animacji) na platformę Youtube.

Jak skutecznie planować, optymalizować i oceniać efekty działań content marketingowych w serwisie? Jak sprawdzić czy warto zainwestować w bloga i czy blog sprzedaje? Wypróbuj analizę treści z reWrite i zyskaj spersonalizowane raporty oraz rekomendacje w obszarze optymalizacji konwersji z treści onsite.

Zastanawiasz się jakie witryny konkurują z Twoim serwisem o topowe pozycje w wyszukiwarce? A może chcesz się przekonać o tym, że nie zawsze Twoja konkurencja biznesowa odpowiada tej w Google? Za pomocą analizy konkurencji SEO możesz nie tylko poznać swoich prawdziwych konkurentów pod kątem SEO, ale także dowiedzieć się co zrobić, aby wyróżnić się na ich tle w wynikach wyszukiwania.

Techniczne SEO to fundament, na którym są budowane i realizowane złożone strategie SEO. Naszych Partnerów wspieramy zarówno na etapie budowania nowego serwisu (w kontekście wyboru rozwiązań i technologii), jak również na etapie optymalizacji technicznej witryny oraz wdrażania usprawnień technicznych.

Search Experience Optimization to punkt styku między klasycznym podejściem SEO a User Experience. W SXO stawiamy na dokładne zrozumienie intencji użytkowników i maksymalne ułatwienie im dostępu do poszukiwanych informacji.

Badania potwierdzają, że poprawa szybkości ładowania się stron o 0,1 sekundy może wpłynąć na poprawę współczynnika konwersji nawet o 8-10%! Szybkość ładowania się stron jest też jednym z aspektów branych pod uwagę przez Google przy ocenie SEO serwisu. Dzięki analizie Web Vitals Performance dowiesz się jak wygląda porównanie Twojego serwisu z konkurencją, oraz jakie zmiany należy wdrożyć w serwisie, aby przyspieszyć czas ładowania.

Od ponad 15 lat wspieramy naszych Partnerów w międzynarodowych działaniach SEO na ponad 50. rynkach na świecie (mamy na to case studies i nagrody branżowe!) Współpracujemy z agencjami lokalnymi i dzięki wymianie wiedzy posiadamy szeroką wiedzę na temat potrzeb i zachowań lokalnych użytkowników. Naszym Partnerom jesteśmy w stanie dostarczyć wysokiej jakości usługi SEO opierające się na wiedzy i doświadczeniu lokalnych specjalistów i native speakerów.

Zarządzanie projektem contentowym, którego zakres zakłada regularne tworzenie dużej ilości treści miesięcznie, w dłuższym ujęciu czasu może generować (i generuje!) różnego rodzaju wyzwania, na każdym etapie pracy: od planowania, poprzez uzupełnienie zapotrzebowania, zlecanie, weryfikację zgodności treści z wytycznymi, aż do przesłania gotowych tekstów do klienta i odbiór oraz wdrożenie ewentualnych uwag. Aby pomóc ujarzmić ten proces, stworzyliśmy narzędzie Content Manager.

Porozmawiajmy o możliwościach dla Twojego biznesu!

Porozmawiajmy o możliwościach dla Twojego biznesu!