Wróć do publikacji

Smyk buduje zasięg marki i zwiększa sprzedaż dzięki kampanii Display

 

SMYK to międzynarodowa sieć sklepów specjalistycznych z artykułami dla dzieci. Zarówno sklepy stacjonarne, jak i sklep internetowy dostarczają najszerszy na rynku wybór najwyższej jakości produktów dla dzieci od momentu urodzenia do 14 roku życia w atrakcyjnych cenach. SMYK może także pochwalić się profesjonalną obsługą i specjalistycznym doradztwem. Bluerank współpracuje z marką SMYK od 5 lat. W okresie, którego dotyczy ten materiał, największymi wyzwaniami dla prowadzenia efektywnej kampanii reklamowej dla sklepu internetowego smyk.com były: start nowej wersji serwisu i wzrost intensywności działań promocyjnych prowadzonych przez konkurencję. Istotnym elementem wdrożonej przez nas strategii działań SEM stało się wykorzystanie Google Display Network ze szczególnym uwzględnieniem działań opartych na remarketingu. Zobacz success story kampanii, która wygrała Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Display Performance Award. 

 

POBIERZ PDF

 




Zobacz także:


Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak w przypadku danych oznaczonych jako „obowiązkowe” jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi na pytanie. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF