en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Adkontekst Image

To nowa forma reklamowa (łącząca tekst i grafikę) dostępna w sieci Adkontekst.

„Wzbogacenie tekstu reklamowego o atrakcyjny element graficzny związany z tematyką reklamy pozwala na wzmocnienie przekazu reklamowego: silniejsze zwrócenie uwagi użytkownika na reklamę oraz zachętę do zapoznania się z tekstem kreacji. W efekcie, internauci po kliknięciu w reklamę spędzają więcej czasu na stronie reklamodawcy i większy odsetek z nich zachowuje się zgodnie z oczekiwaniami reklamodawcy…” – przekonują przedstawiciele sieci Adkontekst.

Reklamy Adkontekst Image emitowane będą na stronach serwisów partnerskich w placementach reklamowych 750×100, 300×250 i 160×600 (z wyłączeniem form intekstowych, w których występują podobne formy typu Exclusive).

Reklamę można dodać do kampanii samodzielnie – z poziomu panelu klienta Adkontekst. Wystarczy kliknąć opcję „dodaj wizualizację”, wprowadzić tekst reklamowy i dodać element graficzny (może on pochodzić z własnych zasobów lub z bazy obrazków udostępnianej przez Konsultantów Adkontekst).

CPC za taką reklamę jest dokładnie na tym samym poziomie, jak w przypadku boksów tekstowych.

* * *

Adkontekst to sieć reklamy kontekstowej emitowanej w wynikach wyszukiwania i na serwisach partnerskich. Sieć zarządzana jest przez NetSprint.plWirtualną Polskę. Zrzesza 1200 opiniotwórczych portali i 70 tys. unikalnych domen. Reklamy docierają do ponad 15,9 mln internautów.


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: