en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Badania Internetu – bez większych zmian

Na przełomie I i II kwartału tego roku, firma MillwardBrown SMG/KRC zbadała polskich użytkowników Sieci. Rewolucyjnych zmian nie widać, ale dla porządku podajemy te najbardziej aktualne dane, pochodzące z okresu luty – kwiecień 2010, zebrane na podstawie odpowiedzi udzielonych przez 6313 osób. A zatem…

W Polsce mamy 52% internautów (po połowie mężczyzn i kobiet). Najwięcej, bo 38% jest w wieku 25 – 39 lat. Drugą najliczniejszą grupę (30%) stanowią osoby w wieku 15 – 24 lata. Najmniej liczne natomiast jest grono 60+ (tylko 4%).

Najczęściej korzystamy z netu w domu (93,5% odpowiedzi). Najrzadziej łączymy się z Siecią z kawiarenki internetowej (0,8%). Online jesteśmy codziennie lub prawie codziennie w 72,3% przypadków. Kilka razy w tygodniu wchodzi do Internetu 19,1% użytkowników. Raz na tydzień – 4,8%. Kilka razy w miesiącu – 2,6%.

Największą popularnością (wedle tzw. wskazań spontanicznych) cieszy się Google (62,3%), Allegro (54,6%), Onet (47,3%) oraz portal Nasza Klasa (42,5%).


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: