Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Jak wypadasz w smartfonie?

Weronika Węglewska - Winciałowicz

W skali globalnej ruch internetowy generowany przez urządzenia mobilne przewyższył niedawno ruch z komputerów. Ta różnica będzie się zwiększać. Dlatego planując działania w internecie, nie można już pomijać dopasowania ich do odbiorcy korzystającego ze smartfona czy tabletu. 

Analityka internetowa – jak się za to zabrać i zostać rycerzem Google Analytics?

Krzysztof Ginalski

Dawno, dawno temu w odległej analityce… a może nie tak odległej? Świat Star Wars miał Akademię Jedi, nasz ma Akademię Google. Przekonaj się, że analityka internetowa nie leży gdzieś w odległej galaktyce, a zyski z jej stosowania masz w zasięgu ręki. Może nie jesteś urodzonym analitykiem, ale zawsze możesz nim zostać. Tylko od czego zacząć? […]

Empatia, a nie sympatia – o tym, czego powinniśmy nauczyć się od Duńczyków i nie tylko

Magdalena Zasuń

Empatyczne firmy rosną szybciej i są bardziej innowacyjne. Chociażby dlatego warto zapoznać się bliżej z tym pojęciem. Poza tym w przyszłości ludzie będą mieli taką pracę, jakiej roboty nie będą w stanie wykonać. To dość fatalistyczna wizja, jednak podkreśla konieczność pracy nad miękkimi kompetencjami, których maszyny nigdy nie zdobędą. Zalicza się do nich właśnie empatia.

4 ciekawe inspiracje z SUPERWEEK 2017, które warto wdrożyć jeszcze w tym półroczu

Ola Lisiecka

Big Data, modelowanie predykcyjne, scoring – analityka w roku 2017 będzie się wiązała z jeszcze większą ilością wyzwań, niż w roku ubiegłym. Swoistej diagnozy procesów analitycznych i próby podania rozwiązań dokonali prelegenci na konferencji SUPERWEEK 2017. Miałam przyjemność uczestniczyć w tym wydarzeniu i podzielę się kluczowymi spostrzeżeniami oraz pomysłami. Niektóre z nich można zacząć wykorzystywać […]

Jak zmniejszyć koszty tworzenia banerów dzięki HTML5?

Dawid Dutkiewicz

Posiadasz wiele różnorodnych produktów i chcesz je promować w AdWords, na Facebooku lub za pośrednictwem platformy RTB? Nie wyobrażasz sobie jednak przygotowywania różnych kreacji graficznych dla wszystkich tych produktów i kosztów, które w związku z tym trzeba będzie ponieść? Jest na to sposób. Skorzystaj z HTML5 i zmniejsz koszty tworzenia banerów. Jak to zrobić?

Jak unikać sytuacji kryzysowych na linii Klient – agencja? Dekalog współpracy Account Managera z Klientem

Katarzyna Szymańska

Account Manager zarządza projektami i procesami, często też pracą zespołu specjalistów w ramach danego projektu. Doradza Klientom, negocjuje, odpowiada za przygotowywanie umów i zamówień, koordynuje ich realizację, analizuje wspólnie z zespołem projektowym wyniki projektu, szuka możliwości pogłębienia współpracy. Aby ta współpraca układała dobrze, konieczne jest przestrzeganie kilku zasad, zwłaszcza w kontaktach Account Manager’a z Klientem. […]

Progressive i Native Apps – technologie przyszłości dla urządzeń mobilnych

Cezary Ciechanowski

Technologia urządzeń mobilnych ciągle się rozwija. Z dnia na dzień smartfony posiadają coraz to większe możliwości techniczne, przez co stają się urządzeniami zastępującymi laptopy. Aby w pełni wykorzystać ich potencjał, technologie mobilne rozwijają się, dając użytkownikowi dodatkowe możliwości w tworzeniu aplikacji. Przykładami takich technologii są Native Apps (Aplikacje Natywne) oraz Progressive Web Apps (Aplikacje Progresywne). […]

Prasówka analityka – co warto czytać?

Ola Lisiecka

Jeśli interesujesz się analityką internetową, dobrze wiesz, że to dziedzina pełna nowinek i ciekawych case studies. Bez ciągłego poszerzania wiedzy ani rusz! Jej nieocenionym źródłem są blogi i profile w social mediach – poniżej znajdziesz subiektywną listę tych, po które ja sięgam najczęściej.

8 nowych funkcji w AdWords, których będziesz używać w 2017 roku

Malwina Szporak

2016 rok przyniósł sporo rozwiązań w AdWords i kilka całkiem nowych użytecznych funkcji w edytorze. Patrząc na tempo, jakie narzuca Google, rok 2017 będzie jeszcze bogatszy w nowości produktowe i dodatkowe opcje usprawniające pracę. Część nowych rozwiązań jest jeszcze w fazie testowej, część już niedługo wyprze na stałe stare funkcje. Z czego będziemy musieli i […]

<123456...134
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF