Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Jestem Mobile! Czyli nomofobia i hormony szczęścia

Katarzyna Szymańska

Dlaczego tak wielu z nas ciągle spogląda w telefon sprawdzając powiadomienia? Czy brak smartfona pod ręką powoduje, że czujemy się niespokojni? Dlaczego, pomimo świadomości negatywnych konsekwencji jego nadużywania, nadal aktywnie z niego korzystamy? Czy każdy powinien znaleźć life-phone balance? Na te i inne pytania odpowie poniższy artykuł.

Dzień psikusów w sieci

Redakcja

Prima Aprilis to jedyny dzień w roku, kiedy fake newsy i click baity nie tylko są usprawiedliwione, ale nawet wskazane. To też świetna okazja, aby popisać się kreatywnym wykorzystaniem RTM, zaangażować swoich odbiorców i wyróżnić się na tle konkurencji. Jak w tym roku robiły to znane marki? Oto nasze subiektywne zestawienie całkiem zabawnych przykładów ze świata digital marketingu.

Let’s Encrypt – dla kogo darmowy certyfikat SSL?

Maciej Woźnicki

Czasy, kiedy za podstawowy certyfikat SSL (Domain Validated) dla swojej domeny webmasterzy musieli płacić przynajmniej kilkadziesiąt dolarów, a bezpłatne wersje certyfikatów nie były rozpoznawane przez przeglądarki – minęły już bezpowrotnie. Sytuacja zmieniła się diametralnie za sprawą organizacji pożytku publicznego – Internet Security Research Group i jej usługi Let’s Encrypt, która od grudnia 2015 roku zaczęła […]

Dobry content, czyli jaki? O wpływie treści na pozycję serwisu słów kilka

Ewelina Malka

Content is King –  to stwierdzenie, z którym każdy specjalista SEO zetknął się w swojej karierze nie raz. Nie sposób się z nim nie zgodzić, zwłaszcza, że Google podkreśla istotę wartościowych treści dla osiągnięcia wysokich pozycji serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania. Jest to jeden z elementów rankingujących. Dobry serwis, cieszący się popularnością internautów, nie może […]

Umiejętności na wagę złota w pracy Account Managera

Marta Kocięba

„Multipostać” – osoba o wielu twarzach, która dopasowuje się do otoczenia i sytuacji bardzo szybko, w zależności od potrzeb i, postawionych wcześniej, celów. Połączenie zawodowego dyrygenta, jasnowidza, psychoterapeuty  – innymi słowy Account Manager we własnej osobie!

Jak sobie radzić z cięciem zasięgów na FB?

Adam Dębski

Spójrzmy prawdzie w oczy – wieści o cięciu zasięgów organicznych to wcale nie koniec świata. Jeśli będziemy tworzyć angażujący i wartościowy dla odbiorcy content powodujący buzz komunikacyjny wokół naszych publikacji, nie powinniśmy czuć się zagrożeni. Poniżej znajdziecie kilka tipów, które pomogą Wam w opracowaniu strategii działań w 2018 r.

Strategia komunikacji a zmiany na Facebooku

Dominika Chachuła

Firmy, które prowadzą profile marek na Facebooku już teraz muszą przemyśleć swoją strategię i rozważyć nowe podejście do aktywizowania swoich klientów. Na co zwrócić uwagę? Co monitorować? Skąd czerpać pomysły? Oto wskazówki, które pomogą w budowaniu planów komunikacji.

Digital marketing – błąd 404 – jak za jego pomocą pozyskać leady?

Tomasz Sąsiadek

Strona informująca o błędzie 404 to jedna z najbardziej rozpoznawalnych wśród użytkowników internetu stron błędu. Wśród odwiedzających nasze witryny osób może powodować dyskomfort i frustrację. Może jednak także budzić pozytywne emocje, odpowiadać na potrzeby użytkowników, a dla marketerów i właścicieli tych stron stanowić źródło wartościowych leadów.

<123456...138
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF