Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Bluerank/Kazar. Jakie buty nosi sukces? [Case study]

Katarzyna Szymańska, Marta Ostrowska

Strategia marketingu w wyszukiwarkach internetowych stworzona przez Bluerank dla marki Kazar zdobyła uznanie Google i została nagrodzona nominacją w kategorii Mobile Performance Award w konkursie Google Premier Partner Award 2016. W połowie marca kampania dla tej marki otrzymała też nominację w kategorii Best Mobile Campaign w konkursie European Search Awards 2017. 

5 narzędzi z niezbędnika analityka

Tomasz Kubicki

Prawdopodobnie każdemu, kto regularnie korzysta z Google Analytics lub Google Tag Managera, w którymś momencie czegoś zaczęło w tych narzędziach brakować. Mógł to być mały, aczkolwiek irytujący detal, albo też spora funkcjonalność, która zaoszczędziłaby nam kilku godzin monotonnej pracy. Poznajcie 5 narzędzi – są to wtyczki do Chrome’a i zewnętrzne aplikacje, które z pewnością są […]

Witamy na mostku krążownika Google Analytics

Krzysztof Ginalski

W poprzednim artykule poruszyłem wagę analityki internetowej i jej rolę w dzisiejszym świecie napędzanym przez biznes. Przedstawiłem także wstępną ścieżkę rozwoju, na którą mogą wejść przyszli rycerze Google Analytics. Zaczynając od Akademii Google, a kończąc na konfigurowaniu podstawowego śledzenia swojej witryny, pierwsza część cyklu dała początek epickiej przygodzie. W drugiej części zbadam zakątki krążkownika galaktycznego, […]

Potrzeba nowej strategii komunikacji w erze fake newsów

Magdalena Zasuń

Nastały takie czasy, że trudno nam samym ocenić, czy mamy do czynienia z prawdziwym czy zmyślonym newsem. Czujemy się zdezorientowani nie tylko w tematach politycznych, ale także odnośnie komunikacji niektórych influencerów oraz marek. Czy każdej informacji można przykleić etykietę fake newsa? Okazuje się, że tak. Dlatego powstaje coraz więcej rozwiązań, które mają nam pomóc wprowadzić […]

Złe praktyki określania problemu, czyli jak myśleć o kliencie, a nie o sobie

Patryk Wolfan

Synteza to drugi etap procesu Design Thinking, który jest połączeniem analizy i myślenia kreatywnego. Najważniejszym krokiem w tym procesie jest zdefiniowanie prawdziwego problemu danego użytkownika. Dopiero na tej podstawie będziemy później budować opłacalne dla obu stron rozwiązania. Dowiedz się, czego nie robić, żeby właściwie sprecyzować problem klienta i w efekcie go rozwiązać.

8 błędów, których należy unikać przy projektowaniu stron WWW

Cezary Ciechanowski, Dominik Kamocki

Internet stał się naturalnym miejscem promowania produktów, wyrażania poglądów, kontaktowania z innymi ludźmi. Oferuje również wiele narzędzi, dzięki którym możemy zadbać o odpowiednią ekspozycję naszych produktów i usług w sieci. Codziennie w Internecie przybywa kolejnych stron, na których możemy coś kupić/sprzedać, czegoś się dowiedzieć, a także skontaktować z innymi. Czy na pewno spełniają one swoje […]

6 nowości na Instagramie, które przekonają Cię do prowadzenia działań na tej platformie

Magdalena Chęcińska

Instagram wciąż zyskuje na popularności – aktualnie z serwisu korzysta ponad 600 mln osób na całym świecie1. Dzięki wciąż wprowadzanym udoskonaleniom i nowym funkcjom coraz prostsze na tej platformie jest nie tylko osiągnięcie celów wizerunkowych, ale i sprzedażowych. Jeśli sądzisz, że Twoja marka nie ma szans na Instagramie, koniecznie zastanów się nad tym ponownie. Przeczytaj […]

Jak wypadasz w smartfonie?

Weronika Węglewska - Winciałowicz

W skali globalnej ruch internetowy generowany przez urządzenia mobilne przewyższył niedawno ruch z komputerów. Ta różnica będzie się zwiększać. Dlatego planując działania w internecie, nie można już pomijać dopasowania ich do odbiorcy korzystającego ze smartfona czy tabletu. 

Analityka internetowa – jak się za to zabrać i zostać rycerzem Google Analytics?

Krzysztof Ginalski

Dawno, dawno temu w odległej analityce… a może nie tak odległej? Świat Star Wars miał Akademię Jedi, nasz ma Akademię Google. Przekonaj się, że analityka internetowa nie leży gdzieś w odległej galaktyce, a zyski z jej stosowania masz w zasięgu ręki. Może nie jesteś urodzonym analitykiem, ale zawsze możesz nim zostać. Tylko od czego zacząć? […]

<123456...135
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF