Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Digital marketing – błąd 404 – jak za jego pomocą pozyskać leady?

Tomasz Sąsiadek

Strona informująca o błędzie 404 to jedna z najbardziej rozpoznawalnych wśród użytkowników internetu stron błędu. Wśród odwiedzających nasze witryny osób może powodować dyskomfort i frustrację. Może jednak także budzić pozytywne emocje, odpowiadać na potrzeby użytkowników, a dla marketerów i właścicieli tych stron stanowić źródło wartościowych leadów.

Data-driven marketing. Poznaj i zrozum swojego klienta dzięki umiejętnemu wykorzystaniu danych

Monika Jeske

Gdzie przebywa teraz Twój klient? Jakie ma pasje i zainteresowania? W jakim jest wieku? Czy ma rodzinę, dzieci, jaki jest jego status społeczny? Co mówi o Twojej marce w mediach społecznościowych? Jakich produktów i usług w tym momencie potrzebuje? Ile jest w stanie za nie zapłacić? Czy znasz odpowiedzi na te pytania? Kluczem do sukcesu […]

Nowa wersja Google Search Console już dostępna

Katarzyna Domańska

Nowa odsłona narzędzia Google Search Console będzie stopniowo udostępniana wszystkim jego użytkownikom. Co się zmieniło w konsoli? W artykule opisaliśmy kilka obserwacji uwzględniających nowe oraz znane już marketerom funkcjonalności Google Search Console Beta.

SEO na YouTube – jak pozycjonować filmy, aby zyskały na ruchu organicznym?

Justyna Pruszyńska

  Planujesz stworzyć własny kanał komunikacji i zacząć dodawać filmy na YouTube, ale boisz się, że nikt nie będzie ich oglądał? Mam dobrą wiadomość! Treści wideo na YouTube – podobnie jak artykuły na stronie, również mogą podlegać optymalizacji. Wystarczy kilka prostych zmian i dobre podejście do nagrywania, żeby filmy zyskały na ruchu.

O kryzysie w social media, czyli lepiej zapobiegać niż leczyć

Klaudia Włodarczyk

Prowadząc komunikację w mediach społecznościowych, musisz być o jeden krok przed ewentualnym kryzysem. Poznaj sprawdzony, antykryzysowy toolkit i przekonaj się, że warto być przygotowanym na tego typu sytuacje w social media, a jeszcze lepiej – w ogóle nie dopuścić do ich wystąpienia.

Inteligentne kampanie Google

Agata Marczewska

Tworzysz kampanię reklamową AdWords w czasie krótszym niż 10 minut, a Google sam dobiera kierowanie i sam ją optymalizuje? To, co jeszcze kilka lat temu wydawało się nieosiągalne w panelu AdWords, obecnie jest możliwe.

<123456...137
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF