Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Brief szyty na miarę

Kamila Wyligala

Dynamika współczesnego biznesu i rosnąca w lawinowym tempie konkurencja wymaga od właścicieli firm, niezależnie od ich wielkości i potencjału finansowego, prowadzenia działań dostosowanych do celów biznesowych i potrzeb grupy docelowej. Punktem wyjścia i elementem niezbędnym do prowadzenia efektywnej kampanii reklamowej, jest brief wypełniony przez Klienta.

Teksty SEO to nie PR! Edukacja klienta kluczem do wspólnego sukcesu

Justyna Aleksandrzak

Marketing internetowy rządzi się swoimi prawami, a ich znajomość zwykle nie jest domeną osób spoza wspomnianej branży. Żeby współpraca na linii klient – specjalista przebiegała sprawnie i efektywnie, konieczne jest nawiązanie pewnej nici porozumienia. I nie chodzi tu wyłącznie o atmosferę pomiędzy osobami prowadzącymi dany projekt, ale o wzajemne zrozumienie na czym polega praca po […]

NPS miarą sukcesu

Joanna Kosiada

Marketing internetowy pozwala mierzyć różne tendencje. Istnieją jednak zjawiska trudne do zmierzenia, które trudno opisać liczbami.Jak zmierzyć satysfakcję czy lojalność? Można to zrobić za pomocą NPS – narzędzia, które pomoże Ci zmierzyć jak postrzegana jest twoja marka. Twórca tego badania, Fred Reichheld, określił NPS jako: “The One Number You Need to Grow”.

Pięć wcieleń idealnego klienta agencji marketingowej

Szymon Grzybowski

Powodzenie kampanii uzależnione jest od wielu czynników i nawet jeśli firma czy marka zdecydują się na skorzystanie z usług agencji marketingowej, muszą nastawić się na to, że sukces będzie wymagał od nich pracy i zaangażowania. Jest to zdeterminowane przez fakt, że relacja między agencją a klientem powinna być partnerska, a ostateczny rezultat wynika przede wszystkim […]

Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie? Sztuka pisania tekstów content marketingowych

Paulina Matuszyńska

Z dobrym tekstem w sieci jest jak z pierwszą randką – jeśli zaiskrzy między Wami już na początku, jest duża szansa, że spotkacie się ponownie. I choć można upierać się, że wygląd nie ma większego znaczenia, w treściach content marketingowych, najczęściej to właśnie on sprawia, że internauta, niczym złota rybka, połyka haczyk i czyta ten […]

Wideo sprzedaje! Narzędzia YouTube, które pomagają zwiększyć sprzedaż

Marta Kusowska

Zmienia się świat – zmieniają się media. W Polsce, w grupie wiekowej 16-34, treści portalu YouTube są obecnie oglądane częściej niż telewizja kablowa. Każdego roku publiczność tego kanału rośnie, a im więcej chętnych, którzy oglądają zasoby zgromadzone na platformie, tym większe szanse dla reklamodawców na dotarcie do nowych klientów. Według prognoz, do końca 2018 roku […]

Zmiany w regulaminie Facebooka – przeczytaj przed 25 maja

Dominika Chachuła, Aleksandra Szymańska

Każdego dnia spotykamy się ze swoimi znajomymi na Facebooku, wymieniamy się opiniami, nawiązujemy kontakty, wyszukujemy interesujące informacje. Chcąc zwalczać nadużycia w obrębie ponad dwumiliardowej społeczności, a także odpowiedzieć na kryzys wizerunkowy, serwis opublikował nowy regulamin. Rozpoznawanie twarzy, nadawanie statusu opiekuna konta, wyrzucenie negatywnych komentarzy – co tak naprawdę zmienia regulamin?

Jestem Mobile! Czyli nomofobia i hormony szczęścia

Katarzyna Szymańska

Dlaczego tak wielu z nas ciągle spogląda w telefon sprawdzając powiadomienia? Czy brak smartfona pod ręką powoduje, że czujemy się niespokojni? Dlaczego, pomimo świadomości negatywnych konsekwencji jego nadużywania, nadal aktywnie z niego korzystamy? Czy każdy powinien znaleźć life-phone balance? Na te i inne pytania odpowie poniższy artykuł.

<123456...139
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
My, czyli Bluerank sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, numer KRS 0000306691. KLIKNIJ i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych.

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: kontakt@bluerank.pl

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF