Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Praca zdalna – jak przymus przekuć w korzyść?

Izabela Pawlak

O pracy zdalnej słów kilka Praca zdalna do niedawna kojarzyła się z samymi pozytywnymi aspektami. Wielu z nas chciało tak pracować. W końcu home office to wygoda, swoboda działania i możliwość skupienia się zawsze, kiedy tego potrzebujemy (bo nikt nie podejdzie nieoczekiwanie do naszego biurka, co najwyżej napisze na komunikatorze, a ten zawsze można wyciszyć).  […]

Wynagrodzenia 2020 i czy na naszą sytuację wpłynął koronawirus?

Maciej Gałecki

W zeszłym roku ujawniliśmy wynagrodzenia na wszystkich stanowiskach w Bluerank. Od tego czasu konsekwentnie informujemy o tym w ogłoszeniach o pracę, a nasi pracownicy mają pełną wiedzę na temat możliwości rozwoju i ścieżki kariery. Wracamy do tematu za sprawą aktualizacji wynagrodzeń na rok 2020. Idziemy też krok dalej – pokazujemy dodatkowe elementy składające się na […]

Jak wyjść z kampanią reklamową na międzynarodowy rynek? Plan ekspansji zagranicznej w kilku krokach.

Joanna Kacprzak-Kowalska

W ciągu ostatniej dekady rynek e-commerce rozwijał się bardzo dynamicznie. Według raportu PWC w 2003 roku, zaledwie 23% polskich użytkowników dokonywało zakupu przez Internet. 15 lat później odsetek ten stanowił już 50%  kupujących.[1] Coraz częściej dokonujemy transakcji online, a w dobie pandemii koronawirusa, przekonaliśmy się o ogromnych korzyściach takiej formy zakupu. Dotychczas e-commerce notował globalny […]

Chatboty w walce z koronawirusem

Marta Bukowicz

Od pewnego czasu nasze życie zdominowane jest przez jedno hasło – „koronawirus”. Pandemia wpływa na praktycznie wszystkie jego aspekty, nic więc dziwnego, że ludzie mają mnóstwo pytań związanych z tym tematem. A tam gdzie dużo pytań do akcji wkraczają one – chatboty. Na co dzień będąc wsparciem i ułatwieniem w komunikacji marek, aktualnie wspomagają również […]

Wyzwanie – rekrutacja zdalna

Izabela Sułkowska

Marzenie i pragnienie wielu osób o pracy z domu właśnie spełnia się w zupełnie nieoczekiwanej sytuacji.  Komfort pracy w piżamie z kubkiem ulubionej kawy, bez konieczności opuszczania domu i dojeżdżania do biura, dziś nabiera zupełnie innego znaczenia. Gdy wszyscy, dla dobra ogółu, spędzamy czas w naszych domach lub mieszkaniach, możemy obserwować jak zmienia się sposób […]

SEO has to E-A-T, czyli jakie czynniki wpływają na ocenę jakości Twojej strony?

Justyna Pruszyńska

Wytyczne E-A-T stały się niezwykle popularne po sierpniu 2018 roku, kiedy całym digitalowym światem wstrząsnął algorytm nazwany Medic Update. Po jego rolloucie wiele osób szukało informacji o tym, jak przywrócić dawną widoczność swojej strony i co mogło być czynnikiem tak dużych spadków. Po raz pierwszy o E-A-T usłyszeliśmy, gdy Google odświeżyło wytyczne dla stron dotyczące […]

Social media w czasach pandemii

Aleksandra Abramczyk

Trwająca pandemia zmusiła wiele marek do całkowitej zmiany ich strategii marketingowej. Dla dużej części z nich media społecznościowe stały się w tej sytuacji jednym z najważniejszych, o ile nie jedynym kanałem kontaktu z klientami, partnerami i pracownikami. Jak wyglądają działania na Facebooku czy Instagramie w czasach koronawirusa? Aktualne działania marek w social mediach W ostatnich […]

Search intent, czyli SEO kierowane emocjami i potrzebami

Piotr Matusiak

Jak identyfikować mikromomenty i odpowiadać na intencje użytkowników organicznych w SEO.   Z tego artykułu dowiesz się: Jak rozumieć pojęcie user intent? W jaki sposób Google określa intencję użytkownika? Co to jest RankBrain i w jaki sposób wpływa na wyniki wyszukiwania? Google BERT Update, czyli coraz lepsze rozumienie intencji poszczególnych zapytań Co to jest dwell […]

Czy i dlaczego warto prowadzić bloga firmowego?

Oliwia Urban

Wielu właścicieli serwisów internetowych coraz częściej zdaje sobie sprawę z faktu, że ważnym czynnikiem w biznesie jest nie tylko posiadanie strony, ale również wyróżnienie jej na tle konkurencji.  Jednym z wyróżników może być prowadzenie bloga firmowego. Jest to jednak aktywność, która wymaga zaangażowania oraz odpowiedniego zaplanowania – jaki cel ma mieć blog, co chcemy osiągnąć […]

Koronawirus w Internecie. Jak pandemia wpływa na marketing online?

Marta Markowska

Polacy na bieżąco śledzą newsy o chorobie i poszukują informacji o koronawirusie w sieci. Sklepy internetowe z żywnością przeżywają prawdziwe oblężenie, a media społecznościowe zasypały posty o tym, jak myć ręce. Jak koronawirus wpłynie na sprzedaż, trendy i zachowania użytkowników?  Google o koronawirusie Wraz z pierwszymi doniesieniami o podejrzeniach koronawirusa w Polsce na początku marca […]

<123456...143
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: al. Piłsudskiego 87, 92-332 Łódź,
e-mailem na adres: kontakt@bluerank.pl

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF