en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

AdWords dla każdego

„W programie Google AdWords tworzysz własne reklamy, wybierasz słowa kluczowe, które pomagają dopasować Twoje reklamy do odbiorców i płacisz tylko wtedy, gdy ktoś w nie kliknie” – głosi Google na swoich stronach przeznaczonych dla reklamodawców. W konstruowaniu takich kampanii pomagają narzędzia udostępniane przez Google, za pomocą których można przewidzieć zainteresowanie daną reklamą (słowem kluczowym) czyli oszacować klikalność, a tym samym potencjalne koszty kampanii. Dotychczas narzędzia tego typu dostępne były tylko dla zarejestrowanych użytkowników AdWords. Teraz Google stawiając na poszerzenie grona własnych klientów i upowszechnienie wiedzy na temat swojej oferty, czyni tę usługę dostępną dla wszystkich zainteresowanych. Bez konieczności rejestrowania, każdy kto chce dowiedzieć się, jak sprawdziłaby się w praktyce wymyślona przez niego reklama lub czy trafnie i wyczerpująco dobrał słowa kluczowe, może to zrobić na stronach Google, przekonując się jednocześnie o skuteczności search engine marketing.


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: