en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Co w branży piszczy

Zakończyła się kolejna konferencja organizowana przez Internet Standard i portal Gazeta.plInternet 2K7 gorączka złota. Nie zabrakło oczywiście tematyki SEO / SEM, jako istotnego elementu rozwoju branży interaktywnej. Słuchacze poznali ideę linków telefonicznych, obecne szacunki dotyczące reklamy w wyszukiwarkach oraz prognozy na najbliższe lata.

Według przedstawicieli Netsprinta, z ok. 300 tys. polskich firm mniej więcej 50 tys. reklamuje się dziś w wyszukiwarkach. Czy to dużo czy mało – nie podejmujemy się oceniać, ale Netsprint zapewnia, że będzie ich więcej, właśnie m.in. dzięki reklamie typu PPC (pay-per-call). W Stanach w 2010 r. sektor ten ma osiągnąć wartość 3,7 mld USD.

Prognozy reklamowe optymistyczne, za to niektóre opinie na temat samej konferencji momentami mocno negatywne… No cóż, nie można mieć wszystkiego.


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: