en
pl
wy艣lij brief
wy艣lij brief
kontakt

Ekskluzywna reklama kontekstowa

A na czym polega ten 'exclusive'? Jak zawsze w takich sytuacjach na odpowiedniej cenie 馃槈 a poza tym, na do艂膮czeniu do reklamy tekstowej elementu graficznego, np. logo promuj膮cej si臋 firmy.

Sk膮d si臋 wzi膮艂 ten temat na naszym blogu?
Ot贸偶 og艂oszono w艂a艣nie uruchomienie w Netsprint.plWP us艂ugi / produktu o nazwie Adkontekst Exclusive.

Jest to reklama kontekstowa wy艣wietlana w sieci Adkontekst, kt贸ra opr贸cz tekstu reklamowego zawiera tak偶e element graficzny. Obecnie w/w wyszukiwarki oferuj膮 dwa warianty do wyboru – billboard (750×100) oraz rectangle (300×250 pikseli). Reklama rozliczana jest w modelu PPC. Minimalny koszt klikni臋cia to 50 groszy netto. Im wy偶sz膮 cen臋 za klik deklaruje reklamodawca, tym cz臋艣ciej reklama prezentowana jest na stronie. To, jakie strony WWW (czyli powierzchnie reklamowe) wchodz膮 w gr臋, nale偶y do decyzji reklamodawcy, kt贸ry mo偶e wybra膰 tematycznie – ca艂膮 grup臋 serwis贸w lub indywidualnie – poszczeg贸lne witryny.

Najwa偶niejsz膮 cech膮 'reklam ekskluzywnych' odr贸偶niaj膮c膮 je od zwyk艂ych form tekstowych jest (poza grafik膮 oczywi艣cie) fakt, i偶 wy艣wietlane s膮 one na stronie pojedynczo, a nie tak jak tradycyjne formy, np. w postaci kilku reklam w ramach jednej kreacji. Czy to wp艂ynie na zwi臋kszenie skuteczno艣ci? Miejmy nadziej臋, 偶e tak. Na to w ka偶dym razie liczy Netsprint i Wirtualna Polska.


Aneta Mitko

Spodoba艂 Ci si臋 artyku艂? Udost臋pnij go: