en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

FAQ dla klientów zainteresowanych AdWords

1. Możemy wyświetlać nasze linki w innym kraju?

Oczywiście. Google na przykład zapewnia naprawdę szeroki wybór państw z całego świata do emisji reklam.

2. To te linki trzeba w ogóle specjalnie pisać?

Tak. Teksty linków sponsorowanych nie są automatycznie pobierane skądkolwiek. Trzeba je stworzyć i to wedle ściśle określonych reguł narzuconych przez daną wyszukiwarkę oraz z uwzględnieniem wiedzy copywriterskiej.

3. Skąd będę wiedzieć, że moja reklama rzeczywiście wyświetla się w innym kraju?

Google udostępnia narzędzia do tego, aby sprawdzić czy i jak emitowana jest reklama w innym kraju niż ten, z którego łączymy się w Internetem.

4. Ile kosztuje link sponsorowany?

Nie istnieje jednoznaczna odpowiedź na takie pytanie. Nie ma jednej ceny za link sponsorowany. W Google płaci się za kliknięcia. Wszystko wyceniane jest w oparciu o funkcjonujący model aukcyjny.

5. Jeśli mój link nie będzie na pierwszej stronie to bardzo źle?

Wszystko zależy od założeń danej kampanii. Istnieją sytuacje, w których dalsze pozycje linków sponsorowanych są wręcz korzystniejsze niż te pierwsze. Więcej na ten temat jest tutaj.


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: