en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Granice… reklamy i dobrego smaku

Reklama kontekstowa i zyski z niej mają swoje granice, ponieważ istnieją granice dobrego smaku w reklamie, których nie powinno się przekraczać. Niestety, nie wszyscy reklamodawcy to rozumieją… i za wszelką cenę, chciałoby się powiedzieć w tym miejscu – po trupach, dążą do celu.

Szkoda, że w polskim Internecie zdarzają się takie rzeczy, zwłaszcza, że realizator tej kampanii niewiele osiągnie, bo przecież chyba nikt nie potraktuje takiej reklamy poważnie, a o efekcie wizerunkowym… w ogóle nie ma co mówić w takim przypadku – po prostu ŻENADA.

Aktualizacja –> http://bluerank.blogspot.com/2010/05/reklama-online-w-czasie-zaoby-narodowej.html


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: