en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Ile pieniędzy zostawia się w Google…

A konkretnie – ile pieniędzy na reklamę w Google wydają wielkie marki?

Oto zestawienie pokazujące wybrane korporacje i ich czerwcowe wydatki na AdWords.

Jak podają komentatorzy ujawnionych danych, większość z firm zajmujących czołowe miejsca pod względem wydatków na reklamę w Google, to stali klienci. Jedynym wyjątkiem jest koncern BP, który w tym akurat okresie znacznie zintensyfikował działania reklamowe ze względu na sytuację kryzysową, w jakiej znalazł się po wycieku ropy… pisaliśmy o tym na naszym blogu. W efekcie, na antykryzysową kampanię SEM wydano kilka milionów dolarów! W czerwcu br. BP zostawił w Google 3,59 mln USD (w poprzednich miesiącach były to wydatki rzędu 57 tys. USD).


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: