en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Jak pozyskać i utrzymać klienta

12 milionów Polaków korzysta z Sieci, ponad połowa z nich robi zakupy online. Klienci szukają Cię w Internecie – daj się tylko znaleźć…

Serdecznie zapraszamy na konferencję, organizowaną przez Internet Standard oraz portal Gazeta.pl, podczas której otrzymają Państwo odpowiedź na pytanie – jak pozyskać i utrzymać klienta wykorzystując e-marketing – w tym oczywiście działania SEM.

Obok gości specjalnych: ekspertów marketingu z Wielkiej Brytanii, badaczy rynku, analityków branży internetowej, z ramienia IAB wystąpi szef firmy Bluerank, prezentując potencjał wyszukiwarek w procesie pozyskiwania i budowania lojalności klienta.

Klienci 2.0 – jak pozyskać, utrzymać i zmonetaryzować e-klienta
Warszawa, 6 – 7 grudnia 2006 r.


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: