en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Landing page wolno się ładuje? To masz problem!

W marcu uprzedzaliśmy, że szybkość ładowania strony docelowej stanie się wkrótce jednym z podstawowych czynników branych pod uwagę przy ocenie wyniku jakości kampanii AdWords (tzw. quality score). Dziś już wiadomo na pewno, że Google rusza z tym w połowie czerwca, zatem mamy miesiąc na wszelkie ewentualne poprawki i uczynienie z reklamowanych poprzez linki sponsorowane serwisów, stron przyjaznych użytkownikowi i wyszukiwarce, tj. ładujących się w sensownym czasie.

O tym, w jaki sposób czas ładowania wpływa na jakość naszego landing page możecie poczytać w Centrum Pomocy Google, a ocenę czasu ładowania swojej strony docelowej można już sprawdzać na stronie analizy słów kluczowych.

Do roboty Proszę Państwa! Do roboty! Optymalizujemy się na czerwiec… żeby linki były tańsze.


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: