en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Łap ten ruch

Jeśli Twoja firma ma 'problematyczną' nazwę – taką, którą można różnie zapamiętać i zapisać na wiele sposobów, zadbaj o to, aby – nawet jeśli ktoś niepoprawnie wpisze w wyszukiwarce to słowo – trafił na stronę firmy.

Przykład? Będzie z naszego podwórka.

Zdarza się, że osoby poszukujące agencji SEO / SEM nie wpisują w Google poprawnie naszej nazwy – Bluerank. Dla niektórych to…

Blue Rank,
Blue Rang,
BlueRang,
BleuRank,
BleuRang,
BluRank,
Blurang

Źle usłyszane, niepoprawnie odnotowane i… w takiej formie ląduje w zapytaniach. Taki ruch z wyszukiwarki także starajmy się 'wychwycić'. Pamiętajmy zatem, żeby na przykład w meta tagach uwzględnić różne warianty pisowni nazwy marki. Jeśli to możliwe, zadbajmy o to, aby owe błędnie zapisane nazwy znalazły się w treści naszych stron (my – jak widać – wykorzystaliśmy w tym celu wpis blogowy :).


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: