en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Linki a usability

Internetowa reklama tekstowa w postaci linków sponsorowanych jest… po linii web usability… jak potwierdzają specjaliści. A jeśli coś jest w zgodzie ze złotymi zasadami użyteczności, to jest… skuteczne.

Poniżej kilka reguł, o których warto pamiętać, wybierając sposób reklamowania się w Internecie. Cytujemy za WebAudit oraz tym źródłem.

  • Tekst przyciąga naszą uwagę lepiej niż grafika na stronie WWW.
  • Okazuje się, że nawet liczby czasem lepiej prezentować jako słowa.
  • Użytkownicy Sieci „nauczyli się” ignorować banery reklamowe.
  • Krótki i sformatowany tekst (nagłówek, bold, etc.) jest przyjazny dla oka.
  • Internauci nie poświęcają wiele uwagi elementom, które pojawiają się nagle.
  • Dobry kontent witryny wzmacnia oddziaływanie reklamy tekstowej.

Aneta Mitko
Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: