en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Na Google kupują na Yahoo się bawią?

Użytkownicy Google chętniej wydają pieniądze online niż internauci korzystający z innych wyszukiwarek.

Porównano zachowania konsumenckie userów GoogleYahoo. Okazało się, że ci pierwsi nie tylko mają większe skłonności do wydawania pieniędzy w Sieci, ale wydają ich więcej niż pozostali. Wynika to po części z profilu użytkowników poszczególnych wyszukiwarek. Internauci preferujący Yahoo są na przykład statystycznie młodsi od osób przeszukujących Internet za pomocą Google.

Badania skupiające się na preferencjach i przyzwyczajeniach konsumenckich użytkowników wybranych wyszukiwarek mogą być istotną podpowiedzią dla firm planujących strategie SEM. Na podstawie wyników takich analiz łatwiej rozdysponować budżet na kampanie linków pomiędzy różne wyszukiwarki – zależnie od celu marketingowego podejmowanych działań (sprzedaż, wizerunek…) i oczywiście charakteru promowanego produktu czy usługi (rozrywka, użyteczność…).


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: