en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Najlepsza agencja SEM – nominacja dla Bluerank w European Search Awards 2013

Już po raz drugi mamy szansę zdobyć tytuł najlepszej agencji SEM w Europie. Możemy być dumni, ponieważ jesteśmy jedyną firmą z Polski, która walczy o to wyróżnienie. Kategoria „najlepsza agencja” dotyczy całościowych rezultatów działalności firmy, zatem tym bardziej możemy być zadowoleni, że nasz sposób pracy oraz podejście do projektów zostały docenione.

Kapituła konkursu „ESA2013” ogłosiła grono finalistów dwudziestu kategorii, wyniki zostaną ogłoszone 20 czerwca na uroczystej gali w Barcelonie. Co więcej, tylko dwie agencje mogą pochwalić się tym, że w konkursie zostały nominowane dwa razy z rzędu . Jedną z nich jesteśmy my.

Jaka jest recepta na sukces w branży SEM?

Najprościej: dostarczać usługi SEM na światowym poziomie 🙂

A teraz na poważnie. Od 2006 roku wyznajemy praktycznie te same zasady prowadzenia biznesu. Zmieniają się tylko technologie.

  1. Zasadę „Content is the King” traktujemy bardzo poważnie. SEO Copywriter to dla nas pisarz, który ma za zadanie przygotowywać  atrakcyjne treści, które będą przyciągać linki. Nie piszemy wyłącznie pod SEO. 
  2. Śledzimy światowe trendy w marketingu i wykorzystujemy tę wiedzę podczas pracy dla naszych Klientów. Możecie nas znaleźć na konferencjach branżowych na całym świecie, także w roli prelegentów. 
  3. Prowadzimy własne testy, aby podążać za zmianami, które zachodzą w Google – w ten sposób potrafimy być o krok przed konkurencją. Niejednokrotnie nasze odkrycia i wyniki badań przedstawiamy Wam właśnie na tym blogu. Często publikujemy artykuły w mediach branżowych zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Cyklicznie przygotowujemy raporty i grafiki na temat rynku wyszukiwarek. 
  4. Dbamy o naszych Klientów. Edukujemy ich zespoły,  by były w stanie samodzielnie wspierać procesy SEO. Jesteśmy transparentni, pokazujemy jak działamy. 
  5. Praktycznie od samego początku, czyli od 2006 roku, jesteśmy ambasadorami koncepcji „White Hat SEO”. Udowadniamy, że rzetelne podejście do SEM pozwala uzyskiwać bezpieczne i długotrwałe rezultaty. Edukujemy rynek i doradzamy branży poprzez uczestnictwo w takich inicjatywach, jak grupy robocze IAB Polska oraz eCommerce Polska.

Mamy nadzieję, że zainspirowaliśmy Was do podążania naszą ścieżką. Nam się to opłaciło 🙂

Więcej o naszym udziale w konkursie możecie przeczytać w aktualnościach.
Pełna shortlista znajduje się pod adresem: http://www.europeansearchawards.com/shortlist.htm


Redakcja

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: