en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Neostrada w ofercie Dialogu

Otwieram dziś stronę Google.pl, wpisuję w oknie wyszukiwarki 'Neostrada' i oto co otrzymuję…


Na pierwszej pozycji naturalnych wyników wyszukiwania link do serwisu TP w całości poświęconego produktowi Telekomunikacji Polskiej, czyli Neostradzie właśnie… Po prawej stronie natomiast – na samej górze linków sponsorowanych – widnieje reklama bezpośredniej konkurencji TP – Dialogu oraz oferta, która z Neostradą nie ma nic wspólnego, bo nic wspólnego mieć nie może (produkt sprzedaje Telekomunikacja, jego nazwa jest zastrzeżona – mamy zatem ewidentny przykład posługiwania się cudzą marką dla uzyskania korzyści finansowych – bo w gruncie rzeczy chodzi o sprzedaż własnych usług przecież). Pisaliśmy już wcześniej o tego typu sytuacjach. Wtedy chodziło głównie o przykłady zagraniczne, teraz doczekaliśmy się 'przekrętów' na własnym podwórku

Kto zawinił?

Z pewnością trochę Google, bo najwyraźniej niezbyt precyzyjnie kontroluje słowa kluczowe poszczególnych kampanii… także Dialog, który jako poważny podmiot gospodarczy nie powinien uciekać się (lub pozwalać obsługującej go online firmie) na tego typu nieetyczne zagrywki… no i być może, a właściwie przede wszystkim ten, kto odpowiedzialny jest za tę konkretną kampanię.

Oj nieładnie, nieładnie proszę Państwa…


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: