en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Nowy system reklamy kontekstowej

Na rynku pojawił się nowy system reklamy kontekstowej działający w ramach portalu Interia.pl.

Czy będzie on konkurencyjny dla Google AdWords albo boksów onetowych – okaże się za jakiś czas. Na razie wszyscy chętni – po rejestracji na www.smartcontext.pl mogą testować system za darmo. Jak zapewniają jego twórcy, rejestracja i testowanie nie jest w żaden sposób zobowiązujące.

Reklamy emitowane w systemie SmartContext docierają, wg danych autorów systemu, do 49% polskich internautów będących użytkownikami Interii, a także witryn zrzeszonych w sieci ARBOmedia.

Gdyby ktoś z naszych czytelników miał okazję testować tę propozycję, zachęcamy do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami na łamach bloga Bluerank.


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: