Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Bluerank/Kazar. Jakie buty nosi sukces? [Case study]

Katarzyna Szymańska

Strategia marketingu w wyszukiwarkach internetowych stworzona przez Bluerank dla marki Kazar zdobyła uznanie Google i została nagrodzona nominacją w kategorii Mobile Performance Award w konkursie Google Premier Partner Award 2016. W połowie marca kampania dla tej marki otrzymała też nominację w kategorii Best Mobile Campaign w konkursie European Search Awards 2017. 

5 narzędzi z niezbędnika analityka

Redakcja

Prawdopodobnie każdemu, kto regularnie korzysta z Google Analytics lub Google Tag Managera, w którymś momencie czegoś zaczęło w tych narzędziach brakować. Mógł to być mały, aczkolwiek irytujący detal, albo też spora funkcjonalność, która zaoszczędziłaby nam kilku godzin monotonnej pracy. Poznajcie 5 narzędzi – są to wtyczki do Chrome’a i zewnętrzne aplikacje, które z pewnością są […]

Witamy na mostku krążownika Google Analytics

Redakcja

W poprzednim artykule poruszyłem wagę analityki internetowej i jej rolę w dzisiejszym świecie napędzanym przez biznes. Przedstawiłem także wstępną ścieżkę rozwoju, na którą mogą wejść przyszli rycerze Google Analytics. Zaczynając od Akademii Google, a kończąc na konfigurowaniu podstawowego śledzenia swojej witryny, pierwsza część cyklu dała początek epickiej przygodzie. W drugiej części zbadam zakątki krążkownika galaktycznego, […]

Potrzeba nowej strategii komunikacji w erze fake newsów

Magdalena Zasuń

Nastały takie czasy, że trudno nam samym ocenić, czy mamy do czynienia z prawdziwym czy zmyślonym newsem. Czujemy się zdezorientowani nie tylko w tematach politycznych, ale także odnośnie komunikacji niektórych influencerów oraz marek. Czy każdej informacji można przykleić etykietę fake newsa? Okazuje się, że tak. Dlatego powstaje coraz więcej rozwiązań, które mają nam pomóc wprowadzić […]

Złe praktyki określania problemu, czyli jak myśleć o kliencie, a nie o sobie

Redakcja

Synteza to drugi etap procesu Design Thinking, który jest połączeniem analizy i myślenia kreatywnego. Najważniejszym krokiem w tym procesie jest zdefiniowanie prawdziwego problemu danego użytkownika. Dopiero na tej podstawie będziemy później budować opłacalne dla obu stron rozwiązania. Dowiedz się, czego nie robić, żeby właściwie sprecyzować problem klienta i w efekcie go rozwiązać.

8 błędów, których należy unikać przy projektowaniu stron WWW

Redakcja

Internet stał się naturalnym miejscem promowania produktów, wyrażania poglądów, kontaktowania z innymi ludźmi. Oferuje również wiele narzędzi, dzięki którym możemy zadbać o odpowiednią ekspozycję naszych produktów i usług w sieci. Codziennie w Internecie przybywa kolejnych stron, na których możemy coś kupić/sprzedać, czegoś się dowiedzieć, a także skontaktować z innymi. Czy na pewno spełniają one swoje […]

6 nowości na Instagramie, które przekonają Cię do prowadzenia działań na tej platformie

Magdalena Chęcińska

Instagram wciąż zyskuje na popularności – aktualnie z serwisu korzysta ponad 600 mln osób na całym świecie1. Dzięki wciąż wprowadzanym udoskonaleniom i nowym funkcjom coraz prostsze na tej platformie jest nie tylko osiągnięcie celów wizerunkowych, ale i sprzedażowych. Jeśli sądzisz, że Twoja marka nie ma szans na Instagramie, koniecznie zastanów się nad tym ponownie. Przeczytaj […]

Jak wypadasz w smartfonie?

Weronika Węglewska - Winciałowicz

W skali globalnej ruch internetowy generowany przez urządzenia mobilne przewyższył niedawno ruch z komputerów. Ta różnica będzie się zwiększać. Dlatego planując działania w internecie, nie można już pomijać dopasowania ich do odbiorcy korzystającego ze smartfona czy tabletu. 

Analityka internetowa – jak się za to zabrać i zostać rycerzem Google Analytics?

Redakcja

Dawno, dawno temu w odległej analityce… a może nie tak odległej? Świat Star Wars miał Akademię Jedi, nasz ma Akademię Google. Przekonaj się, że analityka internetowa nie leży gdzieś w odległej galaktyce, a zyski z jej stosowania masz w zasięgu ręki. Może nie jesteś urodzonym analitykiem, ale zawsze możesz nim zostać. Tylko od czego zacząć? […]

...789101112...143
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: al. Piłsudskiego 87, 92-332 Łódź,
e-mailem na adres: kontakt@bluerank.pl

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF