Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Allegro Ads – oferty sponsorowane na Allegro.pl

Weronika Węglewska - Winciałowicz

Allegro odwiedzane jest miesięcznie przez około 14 milionów użytkowników, a 7 milionów zainstalowało aplikację mobilną. Nic dziwnego, że reklamodawcy od listopada 2014 roku mają możliwość korzystania z platformy reklamowej Allegro. W tym momencie Allegro Ads to ponad 23 tys. aktywnych kampanii. Czym jest Allegro Ads? Jak tego używać? Co zrobić, żeby działania reklamowe na tej platformie […]

Jaka powinna być dobra oferta SEM/SEO?

Redakcja

Jakiś czas temu pisaliśmy o 5 najważniejszych pytaniach, które trzeba zadać klientowi, aby jak najlepiej poznać stojące przed nim wyzwania i potrzeby. Wiedza na temat celu działań promocyjnych i grupy docelowej, oczekiwanej miary efektów, dotychczasowego doświadczenia klienta oraz wartości zaplanowanego budżetu na działania SEM/SEO to swego rodzaju informacyjny must have, gdy dopiero poznajemy się z […]

Dlaczego warto pojechać na Marketing Festival? Relacja z konferencji

Jarosław Miszczak

Marketing Festival jest już stałym punktem w moim kalendarzu konferencyjnym. Tegoroczna edycja była trzecią, w której uczestniczyłem i po raz kolejny wróciłem z Czech z głową pełną inspiracji i poczuciem dobrze spędzonego czasu. Poprzednie edycje Festivalu odbywały się w Brnie, w tym roku impreza została przeniesiona bliżej polskiej granicy, do Ostravy. Prelekcje i wszystkie imprezy […]

4 najskuteczniejsze formaty reklam w remarketingu dynamicznym

Magdalena Szczepańska

Remarketing w AdWords to jedno z tych narzędzi, które szczególnie efektywnie pozwalają docierać do użytkowników – naszych potencjalnych klientów. Ta forma reklamy może przybierać różne formy – do wykorzystania są reklamy tekstowe i graficzne (statyczne), a także tzw. reklamy angażujące (np. Lightbox). Doświadczeni marketerzy dodatkowo korzystają także z bardziej zaawansowanej opcji promocji swoich produktów i […]

12 narzędzi, które warto wykorzystać do zmierzenia efektywności działań content marketingowych

Redakcja

Zmierzenie skuteczności działań content marketingowych nie jest prostym zadaniem. Jednak, jeśli zależy nam na sprawdzeniu czy to, co robimy, przynosi efekty oraz czy realizujemy założone cele warto poświęcić na to czas. Zyskuje się wiele – cenne informacje, m.in. na temat zainteresowania odbiorców naszymi treściami, a dobre efekty już zrealizowanych kampanii z pewnością zachęcą potencjalnych klientów […]

Aktualizacja algorytmu Google – Pingwin 4.0

Redakcja

O tym, czym są algorytmy Google, pisaliśmy na naszym blogu parę dni temu, kiedy zostały zauważone bardzo duże zmiany w pozycjach w wynikach wyszukiwania w przypadku praktycznie wszystkich branż. To, że mieliśmy rację, potwierdziło parę dni temu samo Google, przyznając się do zmian w jednym z algorytmów.

Zmiany w SERPach – efekt Pingwina?

Redakcja

Ostatnio obserwujemy coraz więcej wahań w pozycjach – pokazują to narzędzia monitorujące „pogodę” w SERPach. Branża ma więc podejrzenie, że to efekt Pingwina, który według Google jest już aktualizowany na bieżąco, a nie, jak wcześniej, w paczkach z aktualizacjami. Przypominamy, czym charakteryzują się najważniejsze aktualizacje algorytmu Google – Panda i Pingwin.

3 rewelacyjne nowości w Google Analytics

Redakcja

Nieco ponad tydzień temu Apple zaprezentował światu kolejną wersję swojego flagowego produktu – iPhone’a 7. Wydarzenie to z pewnością miało sporą wagę i przykuło wzrok wielu miłośników nowych technologii. Tym niemniej kolejne zmiany wprowadzane przez firmę zarządzaną przez Tima Cooka trudno nazywać obecnie rewolucyjnymi. Zupełnie inaczej ma się sprawa z zespołem Google Analytics, który na […]

SEO specjalista XXI wieku. 44 narzędzia usprawniające pracę w SEO

Joanna Gruszczyńska - Walczuk, Mateusz Kicki

Analiza linków zwrotnych, ruchu, linków follow i nofollow, audyty SEO, analiza domen linkujących, szukanie inspiracji contentowych, analiza spadków i wzrostów popularności fraz kluczowych danej witryny, analiza błędów 404, przekierowań i ich rodzajów… to powszednie zmagania każdego SEO Specjalisty. Z pomocą przychodzą nowe technologie i narzędzia, które ułatwią pracę, a co najważniejsze, pomogą usprawnić efektywne zarządzanie […]

...789101112...141
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: [email protected]

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF