en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Blog Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Pytanie zawsze aktualne – cz. II

Pisaliśmy jakiś czas temu o niezależności Google AdWords i pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania, a ostatnio redaktorzy bloga Google Sitemaps przypomnieli, jak uzyskać optymalne pozycje w zasobach ograniczonych do wybranego …

czytaj dalej...
Co by było gdyby nie było Google?

Inspirowani pewnym blogiem oraz komentarzem, zapytaliśmy o to kilku zaprzyjaźnionych internautów… Byłoby Yahoo! – odpowiadają 😉 a przynajmniej 'byłoby o wiele bardziej niż jest teraz’… No i z pewnością nie mielibyśmy czasownika 'to google', …

czytaj dalej...
Pytanie zawsze aktualne

Z cyklu pytań, które powtarzają się bardzo często… – Czy moja kampania linków sponsorowanych wpływa na miejsca zajmowane w naturalnych wynikach wyszukiwania?– Nie. Obie te rzeczy są całkowicie niezależne. Google …

czytaj dalej...
A wyszukiwarki ciągle w górę

Performics Search Marketing – część firmy DoubleClick, zajmująca się marketingiem w wyszukiwarkach internetowych, zaprezentowała raport podsumowujący ponad 200 kampanii linków sponsorowanych przeprowadzonych w USA w ciągu ostatniego …

czytaj dalej...
Google pozwane o ukaranie serwisu

Serwisy SearchEngineWatch.com i InternetStandard informują o procesie wytoczonym Google przez jedną z witryn, która została w przeszłości… ukarana obniżeniem pozycji w rankingu tej wyszukiwarki. Przedstawiciele KinderStart.com (katalog i wyszukiwarka stron dla dzieci i o dzieciach) …

czytaj dalej...
Home.pl kontynuuje promocję z Google

Firma home.pl, największy polski dostawca usług hostingowych, postanowił o rok przedłużyć współpracę z Google.pl w zakresie oferowania promocyjnych kuponów na realizację kampanii linków sponsorowanych w tej wyszukiwarce. Rozpoczęta w grudniu zeszłego …

czytaj dalej...
Model CPA w sieci Google

Google pracuje nad możliwością prowadzenia kampanii linków sponsorowanych w modelu CPA (cost-per-action), podaje Wired. W ten sposób reklamodawcy będą mogli rozliczać działania promocyjne prowadzone poprzez wyszukiwarkę (i sieć …

czytaj dalej...
Być na szczycie…

Ten cel z pewnością przyświeca wszystkim, którzy zajmują się pozycjonowaniem stron internetowych. Ale czy za wszelką cenę? Czy cel uświęca środki? Można zadać sobie szereg pytań tego typu, patrząc na mnożące …

czytaj dalej...
Jak dobierać słowa kluczowe

Z badań przeprowadzonych w pierwszym kwartale tego roku przez firmy zajmujące się pozycjonowaniem wynika, że najwyższą konwersję zapewniają te słowa i frazy kluczowe, które zawierają nazwę marki (firma, produkt, nazwa …

czytaj dalej...