Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Jak unikać sytuacji kryzysowych na linii Klient – agencja? Dekalog współpracy Account Managera z Klientem

Katarzyna Szymańska

Account Manager zarządza projektami i procesami, często też pracą zespołu specjalistów w ramach danego projektu. Doradza Klientom, negocjuje, odpowiada za przygotowywanie umów i zamówień, koordynuje ich realizację, analizuje wspólnie z zespołem projektowym wyniki projektu, szuka możliwości pogłębienia współpracy. Aby ta współpraca układała dobrze, konieczne jest przestrzeganie kilku zasad, zwłaszcza w kontaktach Account Manager’a z Klientem. […]

Progressive i Native Apps – technologie przyszłości dla urządzeń mobilnych

Redakcja

Technologia urządzeń mobilnych ciągle się rozwija. Z dnia na dzień smartfony posiadają coraz to większe możliwości techniczne, przez co stają się urządzeniami zastępującymi laptopy. Aby w pełni wykorzystać ich potencjał, technologie mobilne rozwijają się, dając użytkownikowi dodatkowe możliwości w tworzeniu aplikacji. Przykładami takich technologii są Native Apps (Aplikacje Natywne) oraz Progressive Web Apps (Aplikacje Progresywne). […]

Prasówka analityka – co warto czytać?

Ola Lisiecka

Jeśli interesujesz się analityką internetową, dobrze wiesz, że to dziedzina pełna nowinek i ciekawych case studies. Bez ciągłego poszerzania wiedzy ani rusz! Jej nieocenionym źródłem są blogi i profile w social mediach – poniżej znajdziesz subiektywną listę tych, po które ja sięgam najczęściej.

8 nowych funkcji w AdWords, których będziesz używać w 2017 roku

Redakcja

2016 rok przyniósł sporo rozwiązań w AdWords i kilka całkiem nowych użytecznych funkcji w edytorze. Patrząc na tempo, jakie narzuca Google, rok 2017 będzie jeszcze bogatszy w nowości produktowe i dodatkowe opcje usprawniające pracę. Część nowych rozwiązań jest jeszcze w fazie testowej, część już niedługo wyprze na stałe stare funkcje. Z czego będziemy musieli i […]

Od czego zacząć employer branding w social mediach? Poznaj 5 wskazówek

Julia Kałużyńska

Coraz częściej słyszy się, że „rynek pracodawcy” jest zastępowany przez „rynek pracownika”. Jednoprocentowa stopa bezrobocia (według danych GUS – 8,2 % w 11.2016), stałe zapotrzebowanie na pracowników z branż: IT, technologicznej, handlowej i przemysłowej, pokolenie millenialsów oraz generacji Z, wkraczające na rynek pracy – to wyzwania stojące przed pracodawcami. Wśród wielu rozwiązań, które firmy zaczynają […]

Łowca mikromomentów

Magdalena Zasuń

Google nazywa ten trend mikromomentami. Te momenty to nowe pole bitwy między markami. To chwile, w których kształtują się preferencje i krystalizują decyzje zakupowe klientów. Złapać je jest w stanie tylko programmatic. 

Co warto wiedzieć o Direct Answers?

Redakcja

W kwietniu Google wprowadził nowy snippet – Direct Answer. Jako, że wyszukiwarka jest cały czas udoskonalana, celem wprowadzenia Direct Answers jest jak najszybsze przekazanie użytkownikowi podstawowej odpowiedzi na jego pytanie. Dzieje się to za sprawą Answer Boxu, widocznego już na poziomie wyszukiwania. Obecnie, możemy spojrzeć na te zmiany z perspektywy czasu i sprawdzić, jak odpowiedzi […]

Specjaliści Bluerank podsumowują rok 2016

Redakcja

Rok 2016 już za nami, ale warto przypomnieć sobie, co wydarzyło się w tym czasie w branży marketingu internetowego i jakie perspektywy otwiera przed nią rok 2017. Nasi specjaliści odpowiedzieli na pytania Nowego Marketingu w zakresie social mediów, SEO/SEM, reklamy internetowej, mobile oraz content marketingu. 

Trendy, trendy, trendy 2017

Magdalena Zasuń

Na jakie trendy trzeba zwrócić uwagę w przyszłym roku? Na pewno na te związane ze zmieniającą się technologią, ale nie tylko. Coraz bardziej istotne staje się zapewnianie pozytywnych i nowych doświadczeń konsumentom. To wokół tego będzie się kręcił rok 2017. Dbasz o mnie, więc o Tobie napiszę Content marketing będzie się dalej rozwijał, ale nie […]

Nowe możliwości remarketingu na Facebooku – z czego warto skorzystać?

Anna Wielgus - Miller

Treść tego artykułu może być nieaktualna. Nowsze informacje o remarketingu na Facebooku znajdziesz w artykule na naszym blogu: Remarketing na Facebooku – od czego zacząć? Do niedawna to piksel Facebooka oraz dane z pliku klientów pozwalały na skuteczne retargetowanie wybranych użytkowników. Kampanie remarketingowe były zazwyczaj bardziej skuteczne niż reklamy kierowane do osób nieznających jeszcze danej […]

...91011121314...144
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: al. Piłsudskiego 87, 92-332 Łódź,
e-mailem na adres: [email protected]

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF