Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

SEM w biznesie

Redakcja

Osoby odpowiedzialne w firmach za zakup sprzętu (lub usługi) szukają go (jej) najpierw w Internecie. To, co znajdą dzięki wyszukiwarkom internetowym, podlega ich ocenie i ostatecznej decyzji – ‚kupuję czy nie’. Jak się okazuje, rynek nie wypełnił jeszcze do końca tej luki. Klienci z zamiarem wydania pieniędzy na określony cel chętnie szukają online i chcą […]

80% marketerów stosuje SEM

Redakcja

Planując kampanię reklamową w Internecie 90% marketerów zakłada realizację e-mailingu promocyjnego, 80% uwzględnia marketing w wyszukiwarkach internetowych (działania SEM), a 73% zamierza oprzeć się na targetowaniu behawioralnym. Na dalszych miejscach plasują się: reklamy w blogach, promocja poprzez RSS i kanały mobilne. Na stopień wykorzystania poszczególnych narzędzi marketingowych oraz kolejność ich uwzględniania w mediaplanach wpływa przede […]

Wyszukiwarki i handel

Redakcja

Najwięcej ludzi na zakupy do Amazon.com trafia ze stron Google. Największy ruch na Google natomiast generuje, poza MSN i Yahoo, e-Bay! E-commerce i wyszukiwarki tworzą najwyraźniej niezwykle dobrany układ, na którym korzystają wszyscy. Szczególne znaczenie wyszukiwarek dla rozwoju handlu elektronicznego doceniają także polskie serwisy aukcyjne oraz e-sklepy, które dzięki ‚dobrej widoczności’ na stronach wyszukiwania ściągają […]

AdPortal – polski sposób na linki sponsorowane

Redakcja

1 czerwca rusza nowy system reklamy kontekstowej naszej rodzimej produkcji. AdPortal to platforma służąca do samodzielnego tworzenia i zarządzania kampaniami promocyjnymi w Sieci, opartymi na krótkich reklamach tekstowych opatrzonych odnośnikiem WWW. Z systemu będą mogli skorzystać bezpośrednio sami reklamodawcy promujący swoją markę online oraz właściciele powierzchni reklamowej, którzy mogą przystąpić do programu. AdPortal funkcjonować będzie […]

AdWords dla każdego

Redakcja

„W programie Google AdWords tworzysz własne reklamy, wybierasz słowa kluczowe, które pomagają dopasować Twoje reklamy do odbiorców i płacisz tylko wtedy, gdy ktoś w nie kliknie” – głosi Google na swoich stronach przeznaczonych dla reklamodawców. W konstruowaniu takich kampanii pomagają narzędzia udostępniane przez Google, za pomocą których można przewidzieć zainteresowanie daną reklamą (słowem kluczowym) czyli […]

Internet World

Redakcja

Na tegorocznych londyńskich targach branżowych – Internet World, w prezentacjach prawie 200 firm i w ponad 130 seminariach tematycznych ujawniły się najważniejsze tendencje, rządzące obecnie światem biznesu online. To, co najistotniejsze dla rynku SEM, to przede wszystkim olbrzymia popularność narzędzi do przeszukiwania Internetu, rosnące wciąż zainteresowanie reklamą w wyszukiwarkach i coraz dalej idąca specjalizacja szybko […]

Reklama w wyszukiwarkach jeszcze popularniejsza

Redakcja

Wydatki na reklamę w wyszukiwarkach wzrosną jeszcze w tym roku o 32,7% w USA. To o ponad 1% więcej niż pierwotnie przewidywano. Prognozowane liczby powiększyły się, ponieważ analitycy wzięli pod uwagę bardzo dobre wyniki finansowe Google dotyczące pierwszego kwartału br. Opierając się na trendach amerykańskich w reklamie online można założyć, że i w Polsce nakłady na […]

Google i Gazeta łączą siły

Redakcja

Od połowy maja reklamodawcy korzystający z oferty Google, dotrą w Polsce do jeszcze większej liczby internautów. Wyniki wyszukiwania oraz reklamy serwowane przez Google będą oglądać teraz także użytkownicy jednego z największych i najczęściej odwiedzanych polskich portali – Gazeta.pl. To znaczące zwiększenie zasięgu wyszukiwarki i pozyskanie dużego grona cennych odbiorców (przede wszystkim osoby wykształcone, w dużej części […]

Więcej płatnych odnośników

Redakcja

W kwietniu niektóre branże zintensyfikowały swoje działania reklamowe oparte o linki sponsorowane. W porównaniu z końcem pierwszego kwartału tego roku, więcej zainwestowały w płatne odnośniki firmy oferujące usługi turystyczne, programistyczne, finansowe, firmy działające w sektorze B2B, w handlu detalicznym, firmy branży elektronicznej oraz – przede wszystkim – reprezentanci sektora usług publicznych. Spadło natomiast znacznie w ubiegłym […]

Z Chinami nie pójdzie tak łatwo

Redakcja

Sprawa cenzurowania wyników wyszukiwania ‚chińskiego Google‚ oburzyła nie tylko internautów. Przeciwko praktykom Google oraz współpracy spółki z chińskim rządem w temacie cenzury online, występuje teraz także Amnesty International. Organizacja zastanawia się, jak Google odzyska zaufanie tych, którzy zrezygnowali z usług wyszukiwarki po ‚incydencie chińskim‚ oraz podkreśla coraz bardziej niepokojący fakt szerzenia się niezdrowej cenzury w […]

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: [email protected]

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF