Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Gemius o linkach sponsorowanych

Redakcja

Ponad 80% internautów odróżniających linki sponsorowane od innych wyników wyszukiwania klika w nie – zapewnia w swoim marcowym raporcie firma badawcza Gemius. Oznacza to, że użytkownicy Sieci traktują płatne odnośniki nie jak nachalną reklamę, ale przydatne źródło informacji (tak oceniło strony otwierające się po kliknięciu w link sponsorowany 55% ankietowanych). I jest to z pewnością […]

Linki sponsorowane są the best

Redakcja

Z 1,4 mld funtów wydanych w ubiegłym roku na reklamę internetową w Wielkiej Brytanii ponad połowa, bo 768 mln funtów, trafiła do wyszukiwarek – informuje Gazeta.pl za eMarketerem. Największe wzięcie mają niezmiennie linki sponsorowane, dzięki którym Internet, jako jedyne medium, nie odnotował w 2005 r. spadku przychodów z reklamy. Popularność różnych form promocji na stronach […]

AdWords na mapie

Redakcja

W przypadku wyszukiwania za pomocą Google Local, na mapie pojawią się wkrótce ikonki prezentujące np. auto, kwiat czy filiżankę. Gdy klikniemy w jedną z nich, otworzy się nam okienko z informacjami o salonie samochodowym, kwiaciarni, kawiarni czy innym punkcie usługowym działającym w danej miejscowości. Za te informacje o ofercie reklamodawcy zapłacą tak, jak w programie […]

Wynajmę pokój nad morzem

Redakcja

Jan Kowalski, który utrzymuje się z wynajmowania trzech pokoików w swoim domu nad morzem, też może się reklamować na szeroką skalę. Dziś dzięki Internetowi masowa reklama nie jest zarezerwowana tylko dla gigantów biznesu, których stać na kampanie spotów telewizyjnych i radiowych wspartych reklamami w prasie i działaniami promocyjnymi online o dużym zasięgu. Dzisiaj Jan Kowalski […]

Wyszukiwarka, Prokom i radio…

Redakcja

Czyli… „Hakia odpowie na każde pytanie„, jak pisze Gazeta o tegorocznym starcie nowej wyszukiwarki internetowej, przy uruchomieniu której pracuje m.in. Prokom. Autorzy rozwiązania twierdzą, że jest to przełom porównywalny do wynalezienia radia tranzystorowego, ponieważ Hakia działać ma na zupełnie innych zasadach niż wszystkie dotychczas znane nam wyszukiwarki. Będzie można zadać jej naturalnie brzmiące pytanie, a […]

Linki sponsorowane na wokandzie

Redakcja

Firma X, która próbuje zyskać na popularności i prestiżu firmy Y – to nie nowość. Obecnie zdarza się to jednak coraz częściej także w Internecie. Internauta wpisując w wyszukiwarce nazwę jakiejś firmy może otrzymać w wynikach wyszukiwania na najwyższych pozycjach nie linki do jej serwisu, ale odnośniki do firm konkurencyjnych. Dlaczego? Ponieważ nie wszyscy stosują […]

Reklamy lokalne w wyszukiwarkach

Redakcja

36% wszystkich reklam wykupionych w Google oraz Yahoo na stronach z wynikami wyszukiwania to reklamy lokalne. To znaczący wzrost w porównaniu z 5,6% wynikiem sprzed 18 miesięcy. Według danych Borrell Associates, lokalni reklamodawcy cały czas powiększają budżety przeznaczone na reklamę w wyszukiwarkach. Mali przedsiębiorcy podwoili obecnie wydatki na SEM w stosunku do 420 mln USD […]

Rekompensata za fałszywe kliknięcia w AdSense

Redakcja

Temat fałszywych kliknięć w linki sponsorowane powraca… Tym razem z bardzo dobrą wiadomością dla reklamodawców. Otóż Google będzie rekompensować straty wszystkich reklamodawców, którzy padli ofiarą ‚fałszywych klikaczy’ nawet jeśli oszustwo miało miejsce dawniej niż 60 dni wstecz (bo taka granica obowiązywała do tej pory). Jeśli tylko zdołamy udowodnić, że wysoka skuteczność naszych linków sponsorowanych to […]

Allegro też się pozycjonuje

Redakcja

Nieważne czy masz duży serwis czy mały albo czy Twoja marka jest znana czy jeszcze nie – musisz się pozycjonować, bo inaczej zginiesz w wynikach wyszukiwania. Nawet tak popularny serwis jak Allegro.pl, podejmuje ciągle nowe działania pozycjonujące… W ubiegłym miesiącu na przykład Allegro wprowadziło nowy format adresów WWW prowadzących do stron z aukcjami. Adresy zawierają […]

Klikają i kupują

Redakcja

Od sierpnia ubiegłego roku do stycznia 2006 włącznie, liczba kliknięć w linki sponsorowane wzrosła o 16% (dane odnoszą się do reklam serwowanych przez wyszukiwarki Google i Yahoo). Wszystkich wejść na reklamowane w Google strony odnotowano w samym tylko styczniu 41,1 mld! Jak wynika z badań Nielsen/NetRatings, najczęściej klikamy w odnośniki prowadzące nas na strony handlowe […]

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: [email protected]

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF