Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Najpopularniejsze płatne odnośniki

Redakcja

Z marcowego badania Nielsen/NetRatings wynika, że najczęściej widywaną przez internautów w linkach sponsorowanych firmą jest eBay Inc. Podobnie jak polskie Allegro, eBay skutecznie popularyzuje swoją markę poprzez reklamy sprzedawanych na jego stronach produktów. Dzięki ich różnorodności, linki sponsorowane z reklamami aukcyjnymi mogą pojawiać się jako odpowiedź na bardzo zróżnicowane zapytania użytkowników i wyświetlać się niemal […]

Udoskonalone wyniki wyszukiwania

Redakcja

Korzystając z wyszukiwarki Google już niedługo będziemy mogli sami zdecydować, jak mają być prezentowane wyniki wyszukiwania. Dla internetowych tradycjonalistów pozostanie dostępny dotychczasowy wariant natomiast ci, którzy zdecydują się na skorzystanie z nowych opcji, zobaczą na stronie wyników wyszukiwania obok poszczególnych odnośników także niewielką ilustrację danej strony oraz linki do stron o podobnej tematyce. Google planuje […]

Targetowanie behawioralne zdobywa rynek

Redakcja

Targetowanie behawioralne w reklamie pozwala dotrzeć do konkretnej – zdefiniowanej grupy odbiorów, wyodrębnionej na podstawie cech demograficznych lub rodzaju zachowań czy zainteresowań. Na podobnej zasadzie działa się realizując np. kampanie linków sponsorowanych, gdzie dociera się do osób znajdujących się w wybranym rejonie świata, posługujących się wybranym językiem, no i oczywiście poszukujących w Internecie informacji na […]

Liczą się tylko pierwsze linki

Redakcja

Jeśli nie ma cię na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to tak, jakby cię wcale nie było online – głoszą badacze z Jupiter Research oraz iProspect. Większość internautów korzystających z wyszukiwarek sprawdza bowiem tylko trzy pierwsze linki, a 30% ogranicza się jedynie do tego pierwszego. Jeśli zatem na nasz serwis internetowy ma ktokolwiek trafić, warto zajmować […]

GuGe zamiast Baidu

Redakcja

Google Inc. nieustannie pracuje nad rynkiem chińskim. Mimo niedawnych badań wykazujących, że młode pokolenie Chińczyków i zaawansowani internauci w tym kraju doceniają zalety tej wyszukiwarki, Google ciągle plasuje się za wyszukiwarkami lokalnymi i najpopularniejszym w Azji Baidu, obsługującym obecnie blisko połowę wszystkich zapytań. Jednym z pierwszych kroków na drodze pozyskania 110 milionów nowych użytkowników przez […]

Moda na wyszukiwarki

Redakcja

Na wyszukiwarce można dziś zarabiać miliardy dolarów, tak jak robi to Google, dlatego coraz częściej słyszy się o nowych przedsięwzięciach tego typu. Dzięki nowatorskiemu podejściu do kwestii przeszukiwania Internetu bądź serwowania reklam na stronach z wynikami wyszukiwania, autorzy nowych wyszukiwarek próbują przejąć dziś jak największą liczbę internautów. Na dobrej drodze może być na przykład Accoona, […]

Norwegia przejęła największą polską wyszukiwarkę?

Redakcja

Norweska (piąta co do wielkości w Skandynawii) grupa medialna Orkla Media przejęła kontrolę nad Netsprint.pl. Ponad 90% udziałów kupiła spółka zależna Orkli Media – Orkla Press Poland – wydawca kilkunastu dzienników regionalnych (w tym także Rzeczpospolitej). Inwestycja w Netsprint ma być początkiem bardziej aktywnego działania Orkli na polskim rynku nowych mediów – pisze Rzeczpospolita, cytując […]

Gemius o linkach sponsorowanych

Redakcja

Ponad 80% internautów odróżniających linki sponsorowane od innych wyników wyszukiwania klika w nie – zapewnia w swoim marcowym raporcie firma badawcza Gemius. Oznacza to, że użytkownicy Sieci traktują płatne odnośniki nie jak nachalną reklamę, ale przydatne źródło informacji (tak oceniło strony otwierające się po kliknięciu w link sponsorowany 55% ankietowanych). I jest to z pewnością […]

Linki sponsorowane są the best

Redakcja

Z 1,4 mld funtów wydanych w ubiegłym roku na reklamę internetową w Wielkiej Brytanii ponad połowa, bo 768 mln funtów, trafiła do wyszukiwarek – informuje Gazeta.pl za eMarketerem. Największe wzięcie mają niezmiennie linki sponsorowane, dzięki którym Internet, jako jedyne medium, nie odnotował w 2005 r. spadku przychodów z reklamy. Popularność różnych form promocji na stronach […]

AdWords na mapie

Redakcja

W przypadku wyszukiwania za pomocą Google Local, na mapie pojawią się wkrótce ikonki prezentujące np. auto, kwiat czy filiżankę. Gdy klikniemy w jedną z nich, otworzy się nam okienko z informacjami o salonie samochodowym, kwiaciarni, kawiarni czy innym punkcie usługowym działającym w danej miejscowości. Za te informacje o ofercie reklamodawcy zapłacą tak, jak w programie […]

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: kontakt@bluerank.pl

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF