Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Ta wstrętna konkurencja

Redakcja

„Nie dość, że odbiera klientów, to jeszcze klika w nasze reklamy, a Google na to wszystko pozwala… ale wkrótce się doigra!” W takim mniej więcej tonie artykuł pojawił się na łamach GW pod koniec lutego. Autor sugeruje, że wysoka skuteczność linków sponsorowanych to efekt ‚click fraud’, czyli fałszywych kliknięć, na których zarabia wyszukiwarka internetowa, zyskuje […]

Do kogo może trafić reklama internetowa…

Redakcja

… w tym także reklama w wyszukiwarkach? Na pytanie odpowiada Gemius, który sklasyfikował internautów pod względem ich dominującego zachowania online. Jak wynika z przeprowadzonych badań, w Sieci możemy spotkać internautów wszechstronnie wykorzystujących zasoby Internetu, w przypadku których trudno wyodrębnić dominujący cel korzystania z tego medium. Do tej grupy należą Laicy (28,5%), Odkrywcy (9,7%) oraz najbardziej aktywni […]

Kto da więcej?

Redakcja

Microsoft po raz pierwszy! Microsoft po raz drugi! Microsoft po raz trzeci! Sprzedane? Pewnie tak, bo mimo że propozycja iście ‚niemoralna‚, to kto by się w dzisiejszych czasach nie skusił na milion dolarów? A nagrody o takiej właśnie wartości funduje Microsoft za korzystanie ze swojej wyszukiwarki. Propozycja oczywiście finansowo bije na głowę wcześniejsze oferty złożone internautom […]

Reklama ‚pay-per-click’ odbiera reklamodawców tradycyjnym mediom

Redakcja

Coraz szybciej zwiększa się zainteresowanie reklamą internetową, a zdecydowanie traci na popularności reklama w mediach tradycyjnych. W 2006 roku wydatki na promocję online mają wzrosnąć o 19%, a na reklamy w wyszukiwarkach aż o 26%. Dla kontrastu, wydatki na reklamy drukowane wzrosną tylko o 2%, a na telewizyjne i radiowe o 2,4%. Internet wykorzystywany jest obecnie […]

300 zł specjalnie dla MŚP

Redakcja

Już za 300 zł netto można zareklamować u nas swoją firmę, usługę, produkt albo serwis internetowy – zachęcają przedstawiciele Netsprint.pl i portalu Wirtualna Polska. Mowa tu oczywiście o reklamie w wyszukiwarkach tj. o płatnych odnośnikach. Od kilku dni bowiem w ofercie Netsprinta i WP dostępny jest nowy pakiet startowy odsłon linku sponsorowanego, polecany wszystkim tym, […]

Czym przekupić internautę

Redakcja

Czy wystarczy np. dodatkowa darmowa przestrzeń dyskowa na pocztę elektroniczną? Albo możliwość legalnego ściągnięcia z Internetu kilku utworów muzycznych miesięcznie? Yahoo ma nadzieję, że tak, bo obiecując internautom takie właśnie nagrody, zachęca do regularnego korzystania ze swojej wyszukiwarki.  Na podobny pomysł wpadł niedawno Onet. Nad swoistym ‚przekupywaniem’ internautów zastanawiał się również Microsoft, aby zwiększyć zainteresowanie […]

Boom jeszcze raz

Redakcja

Że jest ponowny boom na Internet w Polsce wszyscy wiedzą, a czy wydano na niego w minionym roku 3% ze 120 czy może ze 140 mln zł przeznaczonych na reklamę w ogóle – to już nie jest pewne, a co ważniejsze – nie jest też w zasadzie do precyzyjnego zmierzenia, jak stwierdziła większość uczestników konferencji „Internet […]

Napsteryzacja treści czyli jak ukrócić wyszukiwanie

Redakcja

Zdaje się, że dobre notowania wyszukiwarek (i te giełdowe i te statystyczne) zaczęły denerwować wydawców prasowych, którym najwyraźniej marzy się dodatkowy zarobek na… i tu jest absurd pogrzebany… wykupywaniu od nich przez wyszukiwarki licencji umożliwiającej przeszukiwanie ich publikacji internetowych. To bzdura! Komentują internauci na stronach GW. Rzeczywiście trudno przyjąć do wiadomości i poważnie potraktować argumentację, że […]

A jednak nie wszyscy kochają Google…

Redakcja

Na jutro zaplanowany został przez grupę brytyjskich studentów walentynkowy bojkot wyszukiwarki Google. To protest przeciwko praktykom stosowanym przez Google, polegającym na współpracy z rządem Chin i wprowadzeniu cenzury w serwisie google.cn, która blokuje wyświetlanie rezultatów zapytań m.in. o ‚demokrację’ czy ‚prawa człowieka’. Działania tego typu rzeczywiście budzą wątpliwości, zwłaszcza w kontekście chęci stworzenia przez Google wyszukiwarki […]

Wyszukiwarka podstawowym narzędziem internauty

Redakcja

Badacze z Nielsen/NetRatings uważają, że zwiększone zainteresowanie wyszukiwaniem informacji w Sieci to znaczący krok w ewolucji internetowej. Wskazują przy tym, że wyszukiwarka internetowa to dziś podstawowe narzędzie do szukania informacji.  Amerykanie korzystają obecnie z wyszukiwarek dwa razy częściej niż roku temu, mając do nich coraz większe zaufanie. Liczba zapytań wzrasta każdego miesiąca o ok. 5 […]

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: kontakt@bluerank.pl

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF