Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Integracja i wykorzystanie dodatkowych danych z Google Analytics

Redakcja

W obecnych czasach, w których dużo mówi się o analizie danych, granica między tym, co w Internecie, a poza nim zaczyna się zacierać. Teraz z każdym dniem jesteśmy bliżej integracji danych „online” z danymi „offline”. Z tego tekstu dowiecie się o  przykładach wykorzystania dodatkowych danych w połączeniu z Google Analytics do analizy zachowań użytkowników oraz […]

Customer Match – nowa funkcja w Google AdWords

Magdalena Szczepańska

Wprowadzając nowości Google stara się połączyć możliwości dotarcia do szerokiego grona odbiorców z dokładnie sprecyzowanymi danymi. W ostatnim czasie na polski rynek została wprowadzona nowa funkcja Customer Match. Customer Match to połączenie danych offline z możliwością dotarcia do szerokiego grona odbiorców największych platform, tj.wyszukiwarka, YouTube i Gmail, z wykorzystaniem różnych urządzeń. Co to takiego?Customer Match umożliwia […]

Obliczone dane – nowość w Google Analytics

Kamila Celeban

Od wczoraj w Google Analytics możemy korzystać z nowej funkcjonalności, która przeszła w fazę otwartych testów beta: obliczone dane.  Są to metryki definiowane przez użytkownika i obliczane na podstawie istniejących wskaźników, umożliwiając efektywniejszą analizę. Dzięki temu tworzenie nowych zmiennych jest znacznie szybsze niż do tej pory i nie wymaga eksportowania danych do arkusza kalkulacyjnego czy […]

Jak korzystać z Google Tag Assistant Recordings?

Kamila Celeban

Google Tag Assistant Recordings jest nową funkcją rozszerzenia Google Tag Assistant do przeglądarki Chrome. Służy do szybkiej weryfikacji wdrożenia na stronie, rozpoznaje ewentualne źródła błędów w usługach oraz umożliwia ich usunięcie. Oprócz sprawdzenia poprawności implementacji kodu śledzenia może również służyć do weryfikacji tagów w innych usługach Google, takich jak Tag Manager czy AdWords. Poniżej przedstawiamy […]

Remarketing dynamiczny AdWords z Google Tag Managerem – instrukcja krok po kroku

Redakcja

Chcesz zaimplementować remarketing dynamiczny AdWords, o którym pisaliśmy tutaj i korzystać z jego możliwości? Dowiesz się tego z poniższej instrukcji.  Przy wdrażaniu remarketingu dynamicznego przydatna będzie podstawowa znajomość korzystania z biblioteki jQuery, w szczególności, gdy nie został wcześniej zaimplementowany obiekt DataLayer. Zasadnicza trudność polega na (jak sama nazwa wskazuje) dynamicznej podmianie wartości zmiennych, takich jak nazwa […]

Google Tag Manager dla początkujących

Kamila Celeban

Jeszcze do niedawna, aby zmodyfikować lub umieścić nowy kod w witrynie, należało skontaktować się z działem IT albo webmasterem. Niestety, często proces wdrożenia kodu na stronę trwa dłużej niż tego oczekujemy. Do tego jeszcze dochodzą błędne instalacje, które należy poprawić i tym samym wydłuża się czas poprawnej implementacji kodu na stronie.  Google Tag Manager jest […]

Śledzenie ruchu między domenami (roll-up reporting)

Karolina Wrzask

Jeżeli posiadasz kilka domen i subdomen, i chcesz śledzić użytkowników poruszających się między tymi stronami, to nie wystarczy wpiąć tego samego kodu Google Analytics na wszystkich domenach. Takie wdrożenie nie uchroni przed zniekształceniem danych (np. każde przejście między domenami to nowy użytkownik i nowa sesja). Jeszcze do niedawna wdrożenie śledzenia między domenami wymagało zmodyfikowania kodu […]

Czego ludzie szukają w Google?

Dominika Walczak

Stosowanie mniej rygorystycznych dopasowań słów kluczowych w AdWords (przybliżone, modyfikator dopasowania przybliżonego) umożliwia reklamodawcy zidentyfikowanie zapytań, których nie posiada jeszcze w konfiguracji. Słowa te mogą służyć także zupełnie innym celom – badaniu palących problemów Internautów, ich dziwnych fascynacji, obecnych trendów, nadziei i obaw. Jedzenie Pomimo coraz bardziej powszechnego trendu zdrowego odżywiania nadal wiele osób poszukuje – „pizza […]

Śledzenie kampanii wewnętrznych z enhanced e-commmerce

Ola Lisiecka

Niepoprawne śledzenie sliderów czy banerów we własnej witrynie to jeden z kardynalnych błędów, jakie popełniają zarówno początkujący właściciele stron, jak doświadczeni gracze. Warto bliżej przyjrzeć się sposobowi, w jaki oznaczamy wewnętrzne kampanie, bo wiarygodne i pełne dane są pierwszym krokiem do testów a/b i optymalizacji naszego serwisu. Na początek: jak tego NIE robićW naszej codziennej […]

„Tylko połączenie” – nowość w reklamach mobilnych AdWords

Redakcja

Jakiś czas temu w AdWords pojawiła się nowa opcja kierowania reklam – kampanie „Tylko Połączenie”. To reklamy, które wyświetlają się wyłącznie na telefonach komórkowych z dostępem do Internetu oraz na smartphonach. Jak to działa? Klikając w reklamę od razu wykonujemy połączenie telefoniczne. Ma to na celu zachęcenie użytkowników do bezpośredniego kontaktu z firmą. To bardzo […]

...111213141516...141
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: [email protected]

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF