W tym temacie branża reklamowa ma swoje za uszami – wyświetlanie wyskakujących okienek, szczególnie bez możliwości komfortowego zamknięcia reklamy, brak dostosowania komunikatu albo niedopasowany capping powodują, że Polacy blokują na potęgę. …
Każdy prowadzony projekt jest inny, ale wszystkie łączy informacja. To ona jest podstawowym elementem, który wskazuje w jakim kierunku ma być rozwijany projekt, jakie działania mają zostać zrealizowane i kto …
Określenie grupy docelowej jest jednym z najważniejszych zadań, które trzeba wykonać przed rozpoczęciem działań marketingowych. Im dokładniej sprecyzowana grupa docelowa, tym większe prawdopodobieństwo, że działania przyniosą zamierzony efekt.
Każdy z nas lubi, gdy żmudną robotę, zamiast nas, wykonuje narzędzie. Jeszcze lepiej, gdy jest zautomatyzowane i nie potrzebuje zbyt dużo naszej uwagi. Niezależnie od tego, czy jesteśmy motywowani chęcią automatyzacji, …
Popularność chatbotów na Messengerze rośnie w zawrotnym tempie. Na corocznej konferencji F8 organizowanej przez Facebooka w kwietniu tego roku potwierdzono, iż miesięcznie na platformie aktywnych jest ich aż 300 tys. Potencjał chatbotów …
Content króluje obecnie w każdej dziedzinie marketingu i w zależności od postawionych celów mierzony jest na wiele sposobów. Z punktu widzenia SEO, istotna jest nie tylko jego atrakcyjność, ale również odpowiednia optymalizacja …
Automatyzacja to jeden z najważniejszych obecnie trendów w branży digital. Pozwala działać skuteczniej, a jednocześnie szybciej i wydajniej. Z czego wynika tak duże zainteresowanie tym tematem i czy to faktycznie rozwiązanie idealne dla każdego?
Rok 2018 przyniósł premierę Google Marketing Platform. Technologicznie i koncepcyjnie odchodzimy od rozproszonego zestawu narzędzi, a zmierzamy do spójnego pojmowania i realizowania zadań i celów marketingu. To niewątpliwie jest odpowiedź …
Google Marketing Platform was premiered in 2018. GMP aims at a coherent understanding and implementation of scope and goals in marketing+performance. In general GMP ditches the separated and just …
Na przełomie października i listopada tego roku odbył się Google Marketing Platform Partners Summit (wcześniej Google Analytics Summit). Pierwszy raz pod nową nazwą zjazd miał miejsce w San …
Kilka tygodni temu miałem okazję uczestniczyć w jednym ze spotkań międzynarodowego sojuszu agencji zajmujących się digital marketingiem. Dall Int. zrzesza obecnie dziewięć agencji z regionu EMEA, które ściśle …
Dynamika współczesnego biznesu i rosnąca w lawinowym tempie konkurencja wymaga od właścicieli firm, niezależnie od ich wielkości i potencjału finansowego, prowadzenia działań dostosowanych do celów biznesowych i potrzeb grupy docelowej. Punktem wyjścia …
Marketing internetowy rządzi się swoimi prawami, a ich znajomość zwykle nie jest domeną osób spoza wspomnianej branży. Żeby współpraca na linii klient – specjalista przebiegała sprawnie i efektywnie, …
Marketing internetowy pozwala mierzyć różne tendencje. Istnieją jednak zjawiska trudne do zmierzenia, które trudno opisać liczbami.Jak zmierzyć satysfakcję czy lojalność? Można to zrobić za pomocą NPS – narzędzia, …
Powodzenie kampanii uzależnione jest od wielu czynników i nawet jeśli firma czy marka zdecydują się na skorzystanie z usług agencji marketingowej, muszą nastawić się na to, że sukces będzie wymagał od nich …