Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Yahoo trzy razy krócej

Redakcja

Tekstowe odnośniki sponsorowane pojawiające się na stronach wyszukiwania Yahoo będą teraz prawie trzy razy krótsze – 70 zamiast 190 znaków. Reklamy zyskają zapewne na konkretności i czytelności, ale to z pewnością nie jest jedyny powód takiej zmiany. Bardziej prozaiczna przyczyna to więcej reklamodawców na jednej stronie, a więc i większe przychody. Kilka tygodni temu podobną decyzję […]

Kto się bogaci na linkach sponsorowanych

Redakcja

Korzyści mają oczywiście wszyscy: internauci bo trafiają gdzie trzeba, reklamodawcy bo zyskują klientów no i wyszukiwarki. Te ostatnie mają bardzo konkretne zyski finansowe.  Netsprint na przykład głównie dzięki sprzedaży linków sponsorowanych odnotował w 2005 roku dwukrotny wzrost swoich przychodów w stosunku do roku 2004. Osiągnięte zyski znacznie przekroczyły oczekiwania spółki – tylko w ubiegłym roku […]

Chińczycy wolą googlować

Redakcja

Wśród chińskich internautów Google wygrywa z najpopularniejszą w Azji wyszukiwarką Baidu. Mimo znacznie większej rozpoznawalności tej marki, wypadła ona gorzej w badaniach przeprowadzonych przez Keynote Systems na próbce 1200 Chińczyków korzystających z Internetu. Chińska wersja Google wygrała aż w 11 z 13 kategorii wyszukiwawczych. No cóż – jest o co powalczyć… 111 milionów użytkowników Sieci w […]

Rosyjskie biuro Google

Redakcja

Historia lubi się powtarzać… Tak jak u nas – najpierw krążyły pogłoski, zapowiedzi, domysły, potem były zmiany planów, kontrolowane przecieki do mediów, elitarna rekrutacja, długie poszukiwania wykwalifikowanych pracowników, odpowiedniej siedziby firmy… itd. W końcu powstanie rosyjskie biuro Google i rozpocznie ostrą rywalizację z rosyjskimi wyszukiwarkami. Zdaje się, że amerykański potentat ma już wypracowaną metodę efektownego wchodzenia […]

SEM – jest dobrze, będzie świetnie!

Redakcja

Autorzy najnowszego raportu opracowanego przez Search Engine Marketing Professional Organization – „The State of Search Engine Marketing 2005” podkreślają, że branża e-reklamowa swój ubiegłoroczny sukces zawdzięcza przede wszystkim usługom search engine marketing, na które wydano aż o 44% więcej niż w 2004 roku. Jeśli już dziś szacuje się, że tylko w USA wyłącznie za działania […]

Sponsorowane odnośniki hitem 2006

Redakcja

Zdaniem analityków, najpopularniejszą formą reklamy w 2006 r. będą sponsorowane odnośniki. To właśnie one diametralnie zmienią media plany, w których nie będą już tak istotnie dominować telewizja i prasa. Na całym świecie zapowiada się olbrzymi wzrost nie tylko rynku e-reklamy w ogóle (np. 32% w USA w stosunku do roku 2005), ale przede wszystkim znaczne […]

Zasłyszane w real life

Redakcja

– … to sobie sprawdź na Googlach…– Nie lubię Googli.– Dlaczego???– Zawsze mi się ściągną jakieś wirusy…– Przecież to wyszukiwarka!– No tak. I co czegoś szukam to mi ściąga pełno wirusów.– …– Ostatnio szukałem kodów do Counter Strike’a…Nie dziwmy się zatem, jeśli wyszukiwarki zaczną kiedyś komunikować TYCH INTERNAUTÓW NIE OBSŁUGUJEMY 😉 —Aneta Mitko

Szukaj prezentów między wierszami… Onetu

Redakcja

Co zrobić, aby ściągnąć internautów na swoje strony i spopularyzować ofertę? Oczywiście rozdawać prezenty! Pomysł stary jak świat. Tym razem prezenty rozdaje Onet – co kwadrans szczęśliwy internauta korzystający właśnie z szukaj.onet.pl otrzymuje upominek. Celem akcji jest oczywiście podniesienie popularności wyszukiwarki Onetu w obliczu rosnących wciąż wyników Google… Czy to wystarczy? Pomysł miły, ale chyba raczej […]

Rynek tekstowej reklamy budzi się

Redakcja

Styczeń to z pewnością czas podsumowań. Wszyscy podliczają, wyliczają, przewidują, prorokują… Co zatem zdarzy się niebawem w naszej branży? Po pierwsze nastąpi ewidentny koniec letargu (jak przewiduje Michał Brański – członek zarządu o2.pl), po drugie – rynek tekstowej reklamy kontekstowej zdecydowanie rozrusza się. Mimo, że pan Michał nie jest ekspertem w dziedzinie SEM, nie wypada się […]

Koniec spekulacji – jest fajnie i sympatycznie

Redakcja

Wczoraj rozesłano do mediów oficjalny komunikat prasowy Google Inc. potwierdzający powołanie Artura Waliszewskiego (do końca ub. roku członka zarządu Onet SA) na stanowisko Dyrektora Google Polska. Decyzja z pewnością trafna, strategiczna i mocno symboliczna. Do zespołu dołącza także Adam Kwaśniewski – były Dyrektor Zarządzający Ad.net (choć nie jest do końca jasne w jakim charakterze). Obaj […]

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: al. Piłsudskiego 87, 92-332 Łódź,
e-mailem na adres: kontakt@bluerank.pl

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF