Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Czekamy na kolejną nagrodę European Search Awards! Gala już jutro

Redakcja

Czym jest European Search Awards?  European Search Awards to międzynarodowy konkurs organizowany od 2012 roku. W jury zasiadają światowi eksperci branży SEM, którzy przyznają nagrody najlepszym kampaniom i zespołom w 24 kategoriach. Co nagroda oznacza dla nas?Jest to bez wątpienia najbardziej prestiżowa nagroda dla firm specjalizujących się w marketingu wyszukiwarek internetowych. Zdobycie statuetki wcale nie […]

Jak sprawdzić, czy moja strona jest „mobilna”?

Redakcja

Po 21 kwietnia istnienie lub brak mobilnej wersji danej strony internetowej będzie ważnym czynnikiem rankingowym w mobilnych wynikach wyszukiwania Google. Od połowy listopada ubiegłego roku Google testował oznaczenia w wynikach wyszukiwania, wyróżniając w ten sposób strony przyjazne dla użytkowników mobilnych. Wraz z rosnącą popularnością smartfonów i tabletów, zwiększa się także częstotliwość wyszukiwania treści w internecie […]

Skuteczna optymalizacja kampanii kierowanych na Google Display Network (GDN)

Weronika Węglewska - Winciałowicz

Kampanie w sieci reklamowej (Google Display Network) umożliwiają trafianie z przekazem reklamowym do szerokiego grona odbiorców. Sposobów targetowania takich reklam jest bardzo dużo, o czym pisała już wcześniej Anna Wielgus. Wielu reklamodawców je wykorzystuje. Na uwagę zasługuje jednak również optymalizacja kampanii GDN.Czy GDN konwertuje?Reklamy GDN mają bardzo duży wpływ na zwiększenie świadomości marki / produktu / […]

Dodatkowe informacje o produkcie w Google Analytics

Ola Lisiecka

Jeden z dziennikarzy portalu otrzymał prestiżową nagrodę i z dnia na dzień jego artykuły stały się bardziej poczytne. Znana szafiarka wrzuciła na swojego Instagrama zdjęcie w rudych, zamszowych botkach, co podniosło ich sprzedaż o połowę. Ogłoszono wymagania nowej gry komputerowej i klienci zaczęli kupować komputery z 4-rdzeniowymi procesorami. Można mnożyć przykłady sytuacji, w których metadane […]

Majestic SEO – wsparcie dla SEO specjalisty część 3/3

Mateusz Kicki

W pierwszej części poradnika o narzędziu MajesticSEO opisałem jedynie podstawy. W części drugiej dowiedzieliście się więcej o rodzajach raportów i dostosowaniu wyglądu narzędzia do swoich potrzeb. W ostatniej części poradnika poznacie popularne funkcjonalności i dodatkowe narzędzia Majestic.com. 1. Jak działa Backlink History?Dzięki temu narzędziu sprawdzisz ile linków, domen linkuje do testowanej strony. Na raz możesz porównać […]

Nowa wersja edytora AdWords wkrótce zastąpi starą

Magdalena Szczepańska

Do tej pory do edytora AdWords stopniowo wprowadzano drobne zmiany. Jednak obowiązująca wersja 11.0.3. (pojawiła się pod koniec grudnia 2014) to prawdziwa rewolucja. Google zaleca aktualizację do najnowszej wersji przed 2 kwietnia 2015. Osobom, które nie spotkały się z Edytorem, warto wspomnieć, że jest to bezpłatna aplikacja, która pozwala na łatwe zarządzanie kampaniami. Umożliwia ona […]

Google bierze pod lupę doorway pages – aktualizacja

Redakcja

16 marca 2015 Google poinformował na swoim blogu o planowanych kolejnych zmianach w algorytmie związanych ze stronami przejściowymi (doorway pages).    Doorway pages to strony przeoptymalizowane pod określone słowa kluczowe, najczęściej przekierowujące użytkownika za pomocą meta refresh do innej strony, niekoniecznie powiązanej tematycznie. Według Google strony doorway pages wprowadzają w błąd użytkowników, wyświetlając wiele podobnych […]

Przyjazność stron WWW dla mobile ważnym czynnikiem rankingowym w mobilnej wersji Google

Redakcja

Od kilku lat ilość użytkowników urządzeń mobilnych sukcesywnie rośnie. Coraz więcej z nas korzysta ze smartfonów oraz tabletów również w celu wyszukiwania online. Oczywiste jest, że Google bierze pod uwagę tenże bardzo istotny trend i wdraża zmiany w swoim najważniejszym produkcie jakim jest wyszukiwarka. Od 21 kwietnia 2015 roku przyjazność serwisu dla urządzeń mobilnych będzie […]

Mikrodane – czyli jak zapewnić aktualność ofert w Zakupach Google

Rafał Trąbski

Zakupy Google to narzędzie wspierające sprzedaż, które było opisywane na naszym blogu już kilkukrotnie. Dzięki niemu reklamodawcy mogą jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby użytkowników wyszukiwarki proponując im dokładnie te produkty, których szukają. Nie jest to format, który wyklucza się z tradycyjnymi reklamami AdWords w wyszukiwarce, ale znakomicie je uzupełnia. Reklamy produktów w formacie Google Shopping […]

Nowość w Google Analytics, czyli raport produktów powiązanych

Karolina Wrzask

Kopalnia pomysłów dla managerów sklepów i kampanii e-commerce. Jeżeli należycie do tej grupy, to prawdopodobnie wiecie, jakie produkty są najczęściej kupowane w Waszym sklepie. Ale czy wiecie, co klienci dokładają do kupowanych produktów? Jakie kombinacje różnych produktów są najczęstsze? Które produkty warto promować razem, a które rekomendacje są nietrafione? Do ciekawych i czasem zaskakujących wniosków można dojść […]

...131415161718...141
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: kontakt@bluerank.pl

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF