Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Nie takie API straszne, jak je malują – wykorzystaj środowisko R do pobierania danych z Google Analytics i Google Trends

Redakcja

Czy spotkałeś się kiedyś z sytuacją, w której funkcjonalności prezentacji i analizy danych w Google Analytics były dla Ciebie niewystarczające? Albo masz dość generowania cotygodniowych raportów w panelu GA, a następnie kopiowania ich do Excela? Jeśli tak, to świetnie trafiłeś. Do pozyskiwania takich informacji w sposób zautomatyzowany służy Analytics API (Application Programming Interface – automatyczny […]

Sposób na poprawne śledzenie transakcji w sklepach na silniku PrestaShop za pomocą GTM

Redakcja

Jednym z kluczowych aspektów analityki w e-commerce jest zapewnienie maksymalnej poprawności danych transakcyjnych w Google Analytics. Jeśli korzystasz z e-płatności możesz spotkać się z problemem zliczania wszystkich transakcji. Z takim wyzwaniem zmierzyliśmy się w przypadku jednego z naszych klientów, który korzysta z PrestaShop. Pokażemy, jak rozwiązaliśmy ten problem.  

Jak rozliczać się z agencją SEO/SEM?

Maciej Gałecki

Firmy, które chcą rozwijać swój biznes muszą docierać do klientów za pośrednictwem Internetu. Wiąże się to z koniecznością wyboru agencji SEO/SEM do współpracy. Jakie są podstawowe modele rozliczeń klienta z agencją i jak wybrać rzetelnego partnera biznesowego?  

Kampanię na LinkedIn czas zacząć!

Redakcja

Dlaczego warto wykorzystać największą, biznesową sieć społecznościową? Kto powinien prowadzić działania reklamowe na LinkedIn? Jak rozpocząć kampanię i jak mierzyć wyniki? LinkedIn to sieć społecznościowa skupiająca ponad 400 milionów profesjonalistów z różnych branż w 200 krajach. W Polsce korzysta z niego prawie 1 500 000 użytkowników. LinkedIn to przede wszystkim miejsce służące profesjonalnemu rozwojowi pracownika, […]

Eksplorator użytkownika, czyli Google zaczyna odsłaniać karty

Redakcja

Nowy raport w Google Analytics, to kolejny ukłon w stronę odejścia od agregowania danych na poziomie sesji i zwrócenia się w kierunku indywidualnego podejścia do każdego użytkownika. Pierwszą przesłanką było wprowadzenie zmiennej i widoku userID, dzięki którym mogliśmy pozyskać więcej informacji o użytkownikach najbardziej lojalnych. Teraz przyszła pora na raport zachowania w obrębie witryny per […]

Jak stworzyć swoją pierwszą kampanię reklamową na Twitterze?

Justyna Burchard

Podobnie jak większość platform społecznościowych, Twitter jest znakomitym miejscem do podejmowania działań reklamowych. To właśnie tam codziennie miliony użytkowników reagują na aktualne i popularne wydarzenia na świecie. Tym samym Twitter stanowi idealną przestrzeń do budowania pozytywnej relacji z klientami i wzmocnienia świadomości marki, a co za tym idzie – zwiększenia sprzedaży produktów czy usług. Opcja […]

Poznaj 4 narzędzia reklamowe dla sklepów internetowych

Redakcja

Rozwój rynku e-commerce sprawia, że Facebook i Google ciągle rozwijają narzędzia reklamowe, z których mogą korzystać sklepy internetowe. Co mogą zrobić serwisy e-commerce, aby zwiększyć sprzedaż i wypromować swoje produkty?  Czym są kampanie zakupowe, remarketing, lista odbiorców Google oraz jak wygląda reklama dynamiczna na Facebooku? Pobierz Poradnik dla Internetowego Reklamodawcy od IAB Polska.    

Dwa proste kroki do rozpoczęcia akcji ,,Personalizacja” w Twoim serwisie

Redakcja

W poniższym artykule, pokażę Ci, jak nieszczególnie skomplikowana implementacja wymiarów niestandardowych umożliwi spojrzenie na zachowania użytkowników z zupełnie nowej, świeższej perspektywy. Słynne „Segment or die” zawsze w modzie, ale warto pójść o krok dalej i zastosować rozwiązanie, które umożliwi śledzenie per użytkownik, w szczególności, gdy myślimy poważnie o personalizacji. W tym celu wykorzystamy dwa wymiary […]

Framework AMP – zainwestuj w przyszłość

Redakcja

Nie tak dawno Google zaprezentowało technologię, która ma zrewolucjonizować przeglądanie stron WWW na urządzeniach mobilnych. Projekt Accelerated Mobile Pages umożliwia wczytywanie serwisów znacznie szybciej niż dotychczas. Dzięki temu serwisy będą zoptymalizowane i dostosowane do każdego mobilnego urządzenia. Co daje wdrożenie Framework AMP? Framework AMP wykorzystuje potencjał nowych technologii webowych: HTML5, CSS3 oraz JavaScript, a więc […]

Kliencie, bez Ciebie nie (wy)gramy!

Redakcja

Marketing wyszukiwarek to bardzo specyficzna dziedzina reklamy. Promowanie marki w wynikach wyszukiwania to ciągły proces pełen nieustannych zmian, nowości, udoskonaleń. Opiera się on na danych, intuicji i wiedzy. Ale w całej jego skomplikowanej strukturze najważniejsza jest jedna rzecz:  współpraca klienta z agencją. Wielokrotnie już spotykałem się z opinią, że po zleceniu pracy agencji, to można […]

...141516171819...146
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami


Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych przez Bluerank sp. z o.o. znajdziesz w polityce prywatności.

Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: al. Piłsudskiego 87, 92-332 Łódź,
e-mailem na adres: kontakt@bluerank.pl

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF