Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Automatyczne śledzenie zdarzeń w nowej wersji Google Tag Managera

Ola Lisiecka

Mijają 3 miesiące, odkąd Google zaprezentował Tag Managera w ulepszonej wersji.  Jeżeli korzystasz z poprzedniej, musisz pamiętać, że obowiązkowy update czekający wszystkich w najbliższym czasie może wpłynąć na dotychczas opublikowane przez Ciebie tagi. Jak było?Do tej pory automatyczne śledzenie zdarzeń przez GTM odbywało się za pomocą tzw. Odbiorników (Listenerów). Tworzone tagi odbiorników ,,nasłuchiwały” konkretnych interakcji na […]

Google w walce z internetowymi piratami

Mateusz Rzetecki

Rok 2014 bez wątpienia był rokiem content marketingu, walki z nienaturalnymi linkami oraz internetowymi piratami. Jak informuje Businessinsider.com, tylko w minionym roku Google otrzymało 345 milionów próśb o usunięcie z wyników wyszukiwania linków, które łamią prawa autorskie. Z roku na rok liczba ta dynamicznie rośnie, w 2014 w stosunku do 2013 zwiększyła się o 75%. […]

Noworoczne wyprzedaże? Tylko z Google Shopping!

Aneta Mondry

Chcesz dotrzeć do tysięcy, a może nawet milionów użytkowników, ale nie wiesz jak skutecznie wyeksponować swoje produkty i je sprzedać? Znajdź klientów w Internecie dzięki kampaniom produktowym Google Shopping. Czym są kampanie zakupowe Google Shopping?Najprościej rzecz ujmując, jest to sposób prezentacji produktów w wynikach wyszukiwania Google, co w łatwy sposób pozwala nawiązać relacje z potencjalnymi […]

3 zasady demografii w Google Analytics

Ola Lisiecka

Nie od dziś wiadomo, że na podstawie aktywności w Sieci poszczególnych użytkowników Google tworzy profile, klasyfikując je pod względem wieku, płci i zainteresowań. Jak aktywować raporty demograficzne w Google Analytics, na jakie dane zwracać uwagę i w jaki sposób je wykorzystywać w praktyce?Zasada 1: ,,Segmentuj albo giń”Wiek i płeć to dwa najczęściej występujące kryteria, którymi […]

Realizuj noworoczne kampanie na najwyższym poziomie

Ola Lisiecka

Zbliża się Nowy Rok, czas postanowień, czasami zmian. A gdyby tak jeszcze lepiej poznać użytkowników w 2015 roku i zwiększyć efektywność biznesu poprzez prowadzenie wyłącznie skutecznych kampanii reklamowych online w oparciu o rzetelne i zawsze aktualne dane? Przygotowaliśmy infografikę, z której dowiecie się, dlaczego warto skorzystać z Google Analytics w wersji Premium.        […]

Zaplanuj noworoczną kampanię z DoubleClick!

Aneta Mondry

Szybko pozyskiwać dokładne dane marketingowe, przechowywać je w jednym miejscu  i precyzyjnie docierać do konkretnego użytkownika, to marzenie każdego marketera. W erze nadmiaru informacji, zarówno na co dzień, jak i w czasie gorączkowego planowania noworocznych kampanii, z pomocą przychodzi DoubleClick. Co to jest?Wyobraź sobie, że chcesz kupić telefon, który ma umożliwić ci kontakt z rodziną […]

Analiza spadków ruchu w serwisie

Jacek Tkaczuk

Dobrze wiemy, że Internet jest środowiskiem niezwykle dynamicznym, w którym  sytuacja może zmieniać się nie tylko z miesiąca na miesiąc, ale nawet z dnia na dzień. Branża SEO jest pod tym względem równie zmienna, jednakże zdecydowanie bardziej nieprzewidywalna, bo oprócz dynamiki wynikającej z samego środowiska, dochodzą jeszcze kryteria narzucane przez Google.  W obszarze Search Engine […]

TOP 10 krajów i najczęściej wybierane standardy hoteli latem 2014 roku

Ola Lisiecka

Zbliża się koniec roku, czas więc na pierwsze podsumowania! Co prawda wakacje 2014 już za nami, jednak na podstawie danych zebranych z serwisu r.pl przygotowaliśmy infografikę, która być może przyda się w podjęciu decyzji dotyczących wyjazdów w nadchodzącym roku. Tymczasem warto zaplanować już ferie zimowe. Jakie hotele, środki transportu i kraje w 2014 roku wybierano […]

Prolink i jego klienci ukarani za kupno linków

Mateusz Rzetecki

Działające niezgodnie z zasadami Google giełdy wymiany linków mają uzasadnione powody do obaw o dalsze swoje istnienie.Serwis Prolink, który od 2011 roku funkcjonował na rynku jako giełda kupna i sprzedaży linków, obecnie zawiesił swoją działalność. Platforma z jednej strony pozwalała na umieszczanie linków pozycjonujących, przeważnie z komercyjnymi tekstami zakotwiczenia, z drugiej strony umożliwiała zarabianie na […]

Porzucony koszyk – zmora współczesnych marketerów?

Karolina Wrzask

Sprowadzenie potencjalnego klienta na stronę sklepu to dopiero połowa sukcesu. Druga połowa to skuteczne przeprowadzenie go od strony wejścia do strony potwierdzenia transakcji. Można twierdzić, słusznie zresztą, że to atrakcyjność oferty i zaufanie o marki decydują o konwersji. Praktyka i dane wyraźnie pokazują jednak, że proces transakcyjny może mieć decydujący wpływ na współczynnik konwersji e-commerce. […]

...151617181920...142
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: [email protected]

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF