Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Ile treści potrzeba do skutecznego pozycjonowania strony?

Martyna Walas

Użytkownicy wpisują średnio co minutę ok. 4,2 mln zapytań w wyszukiwarce Google. Pozyskujemy informacje ze świata, rozwijamy nasze zainteresowania, porównujemy produkty i poszukujemy nowych, które spełnią nasze nieustannie zmieniające się oczekiwania. Jednak od dawna konsumpcja treści nie wiąże się już ze stuprocentową koncentracją – do tego celu używamy kilku różnych ekranów (urządzeń), między którymi płynnie […]

Menedżer firmy na Facebooku

Marta Bukowicz
menedżer firmy na Facebooku

Menedżer firmy to wewnętrzna platforma Facebooka dedykowana przedsiębiorcom prowadzącym działania na Facebooku i Instagramie. Ułatwia integrowanie działań marketingowych w obrębie firmy oraz współpracę z partnerami zewnętrznymi. Jest to przestrzeń odrębna od profilu prywatnego, dzięki czemu nie ma ryzyka pomieszania treści firmowych i prywatnych. Główne zalety korzystania z Menedżera firmy: możliwość emitowania i monitorowania reklam ułatwione […]

Google Merchant Center – czyli jak wykorzystać potencjał prezentacji produktów w organicznych wynikach wyszukiwania.

Joanna Kacprzak-Kowalska, Karolina Cota

O tym, że Polacy oszaleli na punkcie zakupów przez Internet nie trzeba nikogo przekonywać. Co roku odsetek osób dokonujących zakupów w ten sposób stale rośnie. Według raportu Gemius w zeszłym roku było to aż 62% internautów. W związku  z tym reklamy produktowe w Google Merchant Center stały się chlebem powszednim dla dużej części sprzedawców. Już […]

Jak powinien wyglądać dobry konkurs na Facebooku i Instagramie?

Aleksandra Abramczyk

Zorganizowanie konkursu w social mediach to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie zaangażowania fanów na profilu. Warto jednak zadbać, żeby nasza zabawa z nagrodami była nie tylko ciekawa, ale również zgodna z prawem. Jak powinien zatem wyglądać dobry konkurs na Facebooku i Instagramie? Konkurs zgodny z prawem Zanim zorganizujemy swój pierwszy konkurs na Facebooku lub […]

Facebook leads – wszystko co musisz wiedzieć o pozyskiwaniu leadów na Facebooku

Konrad Wiśniewski

Facebook umożliwia zdobywanie leadów trzema różnymi sposobami. Jakie są wady i zalety Facebook leads? Czy któryś z nich jest lepszy od innego? I w końcu, z którego powinniśmy korzystać, by jak najefektywniej zdobyć kontakt do potencjalnego klienta. Pozyskiwanie kontaktów to tuż obok bezpośredniej sprzedaży drugi, najpopularniejszy cel jaki marki chcą osiągnąć na Facebooku. Mark Zuckerberg […]

Automatyzacja reklam dla PizzaPortal – sukces smakuje najlepiej!

Dominika Chachuła

Czy da się zrealizować kampanię reklamową online dla kilku tysięcy restauracji tak, by była aktualna, w czasie rzeczywistym i nie wprowadzała klientów w błąd? Tak, kluczem do sukcesu jest automatyzacja reklam! Dodatkowo, rozwiązanie może przynieść gigantyczne oszczędności. Dzięki współpracy z Bluerak, PizzaPortal wydała ponad milion złotych mniej na reklamę i zanotowała rekordowy zwrot z inwestycji […]

Profil marki na TikToku – czy to zagra?

Ewelina Dziębor

TikToka nie trzeba już przedstawiać nikomu, kto choć trochę interesuje się social mediami lub ma skończone min. 9 lat. Aplikacja wyprzedziła w rekordach pobrań takich światowych gigantów jak Facebook, co nie dziwi pokolenia Z, które traktuje Facebooka trochę jak relikt przeszłości i coś co nie jest “ich”. TikTok okazał się strzałem w 10 i błyskawicznie […]

Prognozowanie, czyli bądźmy data-driven

Maciej Franas

Wiedza specjalisty i doświadczenie są kluczowymi elementami, które w decydujący sposób wpływają na podejmowane decyzje. Bluerank od lat polegał na wysoce wykwalifikowanych specjalistach, którzy za pomocą nowoczesnych narzędzi są w stanie podnosić wyniki reklamowe i sprzedażowe naszych Partnerów. Wraz z rozwojem technologii i rozwoju świadomości na temat wykorzystania danych w marketingu, rozwijało się również pojęcie […]

Remarketing na Facebooku – od czego zacząć?

Marta Wodzyńska

Szukasz skutecznego sposobu na przywrócenie utraconej sprzedaży? Chcesz dotrzeć z komunikatem do osób, które wcześniej miały styczność z Twoją marką i były nią potencjalne zainteresowane? W moim artykule przybliżę Ci kwestię remarketingu na Facebooku oraz pokażę jak w kilku krokach stworzyć kampanię skierowaną do osób powracających na Twoją witrynę. Weź los firmy w swoje ręce, […]

Lider w świecie VUCA – stosuj Design Thinking, buduj otwartość i zaufanie

Joanna Blewąska

Zapomnieć o epidemii? Znaleźć w czasach koronawirusa punkt odbicia? W wyjściu z kryzysu pomoże Ci Twój zespół. Wiele jednak zależy od tego, czy darzysz pracowników zaufaniem i na ile pozwalasz im działać. A co robisz, gdy popełnią błąd? Przeczytaj, jak Design Thinking pomoże Ci zbudować otwartość w zespole i dojrzeć w kryzysie nowe szanse i […]

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych przez Bluerank sp. z o.o. znajdziesz w polityce prywatności.

Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: al. Piłsudskiego 87, 92-332 Łódź,
e-mailem na adres: [email protected]

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF