Nisza z 3-cyfrową dynamiką rozwoju w Polsce. Bluepaper #3
Od kilku lat liczba urządzeń mobilnych na świecie rośnie w dynamicznym tempie. W 2014 roku przekroczyła liczbę wszystkich ludzi żyjących na świecie, a jest ich już ponad 7,2 miliarda. Według …
Jak szybko tworzyć kampanie AdWords i wprowadzać w nich zmiany? Odpowiedź jest prosta: zacząć korzystać z edytora AdWords. Jeśli już używasz tego przydatnego narzędzia, na pewno zainteresuje Cię …
Już za niecały miesiąc Google wprowadzi w życie zakaz reklamowania pożyczek krótkoterminowych* Co to oznacza dla reklamodawców? Prężnie rozwijający się sektor Sektor pożyczkowy to jedna z najstarszych instytucji na świecie. Już …
Stare powiedzenie mówi: kto pyta, nie błądzi! Pamiętaj, zadawanie właściwych pytań jest kluczem do sukcesu nie tylko Twojego, jako Account Managera, ale przede wszystkim klienta, z którym współpracujesz. Jak być partnerem …
Czy spotkałeś się kiedyś z sytuacją, w której funkcjonalności prezentacji i analizy danych w Google Analytics były dla Ciebie niewystarczające? Albo masz dość generowania cotygodniowych raportów w panelu GA, a następnie kopiowania ich …
Jednym z kluczowych aspektów analityki w e-commerce jest zapewnienie maksymalnej poprawności danych transakcyjnych w Google Analytics. Jeśli korzystasz z e-płatności możesz spotkać się z problemem zliczania wszystkich transakcji. Z takim …
Firmy, które chcą rozwijać swój biznes muszą docierać do klientów za pośrednictwem Internetu. Wiąże się to z koniecznością wyboru agencji SEO/SEM do współpracy. Jakie są podstawowe modele rozliczeń klienta z agencją …
Dlaczego warto wykorzystać największą, biznesową sieć społecznościową? Kto powinien prowadzić działania reklamowe na LinkedIn? Jak rozpocząć kampanię i jak mierzyć wyniki? LinkedIn to sieć społecznościowa skupiająca ponad …
Nowy raport w Google Analytics, to kolejny ukłon w stronę odejścia od agregowania danych na poziomie sesji i zwrócenia się w kierunku indywidualnego podejścia do każdego użytkownika. Pierwszą przesłanką było wprowadzenie zmiennej …
Podobnie jak większość platform społecznościowych, Twitter jest znakomitym miejscem do podejmowania działań reklamowych. To właśnie tam codziennie miliony użytkowników reagują na aktualne i popularne wydarzenia na świecie. Tym samym …
Rozwój rynku e-commerce sprawia, że Facebook i Google ciągle rozwijają narzędzia reklamowe, z których mogą korzystać sklepy internetowe. Co mogą zrobić serwisy e-commerce, aby zwiększyć sprzedaż i wypromować swoje produkty? …
W poniższym artykule, pokażę Ci, jak nieszczególnie skomplikowana implementacja wymiarów niestandardowych umożliwi spojrzenie na zachowania użytkowników z zupełnie nowej, świeższej perspektywy. Słynne „Segment or die” zawsze w modzie, ale warto …
Nie tak dawno Google zaprezentowało technologię, która ma zrewolucjonizować przeglądanie stron WWW na urządzeniach mobilnych. Projekt Accelerated Mobile Pages umożliwia wczytywanie serwisów znacznie szybciej niż dotychczas. Dzięki temu serwisy …
Marketing wyszukiwarek to bardzo specyficzna dziedzina reklamy. Promowanie marki w wynikach wyszukiwania to ciągły proces pełen nieustannych zmian, nowości, udoskonaleń. Opiera się on na danych, intuicji i wiedzy. Ale w całej jego …