Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Implementacja kodów Google AdWords w trudnych sytuacjach

Redakcja

Masz problem z umieszczeniem kodów Google Adwords w swej witrynie? W tym artykule doradzę jak poprawnie go umieścić, a także  postaram się krótko opisać najbardziej uniwersalny sposób implementacji kodu za pomocą JavaScript,  który będzie nadawał się do zastosowania na większości ze stron. Kiedy rozpoczynamy pracę z nowym kontem musimy zmierzyć się z implementacją kodów konwersji […]

Poznaj użytkownika z danymi demograficznymi Google Analytics. Część I.

Redakcja

Nie tak dawno temu pisaliśmy o nowościach w postaci Universal Analytics, czy nowych segmentach zaawansowanych. Mimo to, Google ciągle umożliwia nam skorzystanie z nowych funkcji Google Analytics, obecnie pretendującego do miana ulubionego narzędzia współczesnego marketera. Jedną z najnowszych możliwości GA jest importowanie danych o użytkowniku z sieci reklamowej Google w postaci nowych raportów sekcji „Odbiorcy”. […]

Poradnik SEO dla e-commerce – optymalizacja sklepów internetowych w pigułce cz. I

Mateusz Rzetecki

Od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem napisania serii artykułów, przydatnych dla właścicieli sklepów internetowych. Dziś dla większości z nich wyniki organiczne to jedno z podstawowych źródeł ruchu, a zarazem kanał generujący spore zyski, dlatego też mam nadzieję, że wszystkie z moich kolejnych tekstów będą dla Was użyteczne. Znajdziecie w nich zarówno podstawowe, jak i […]

Nowy wygląd SERPów dostępny dla każdego

Redakcja

Wielu z Was pewnie ostatnimi czasy zauważyło, iż Google przeprowadzał testy z wyglądem SERPów. Eksperyment okazał się na tyle owocny, iż dwa dni temu Jon Wiley na swoim profilu Google + poinformował, iż zmiany wyglądu wyników wyszukiwania weszły w życie na stałe. Dla tych, którzy nie kojarzą Jona, wyjaśniam, że pełni on funkcję głównego projektanta […]

Czy wiesz jakie dane analizujesz? Filtry profilu i architektura konta Google Analytics

Karolina Wrzask

Jesteś właścicielem strony internetowej? Obsługujesz serwis klienta? Nie trzeba Ci mówić, że ruch w serwisie WWW należy mierzyć. Prawdopodobnie nie trzeba nawet wspominać, że warto z tych pomiarów wyciągać wnioski (choć ta prawda nie jest już taka powszechna). Czy jednak wiesz, jakie dane analizujesz?   Google Analytics raportuje dane z każdej strony, na której jest […]

Optymalizacja konwersji: szybkie testy i małe wygrane

Redakcja

Niedawno miałem okazję przeprowadzić kilka prostych i szybkich testów na zaprzyjaźnionej stronie internetowej. Niestety, jeśli mam być szczery, większość z nich zakończyła się niepowodzeniem. Wiele z przeprowadzanych doświadczeń nie skutkuje wzrostem współczynnika konwersji, a często nawet doprowadza do jego spadku. Nie można jednak powiedzieć, że taki test się nie udał – dzięki niemu dowiedzieliśmy się […]

2014 pod znakiem walki z SWL’ami – Google podejmuje działania wobec dwóch polskich sieci wymiany linków

Redakcja

Pod koniec stycznia na Facebooku informowaliśmy Was o podjęciu działań Google przeciwko francuskiej sieci wymiany linków Buzzea, wtedy też Matt ostrzegł niemiecki rynek przed zbliżającymi się porządkami na ich polu. Niespełna miesiąc po tych wydarzeniach i my w Polsce doczekaliśmy się działań skierowanych przeciwko systemom wymiany linków. Przedwczoraj na swoim Twitterze Matt Cutts poinformował o […]

Bluerank trzeci raz z rzędu nominowany do European Search Awards!

Redakcja

Na ogłoszonej właśnie liście finalistów konkursu ESA 2014, Bluerank znalazł się wśród najlepszych w kategoriach związanych z przeprowadzonymi kampaniami. Bluerank jako jedyny przedstawiciel polskiej branży SEM otrzymał nominację w dwóch z 21 kategorii: BEST LOCAL CAMPAIGN za kampanię Paid Search dla MMC Car Poland Sp. z o.o.  BEST SEO CAMPAIGN za kampanię SEO dla Motointegrator.pl. […]

Popularne platformy testowe: porównanie Google Content Experiments, Optimizely i Visual Website Optimizer

Redakcja

W zeszłym roku na konferencjach branżowych coraz częściej  podejmowano temat optymalizacji konwersji. Zwieńczeniem procesu optymalizacji jest poprawa skuteczności witryny bądź kampanii, ale ścieżek ku niej wiodących jest wiele. W ostatnim tekście na temat optymalizacji przedstawiłem podstawowe kroki, które należy poczynić optymalizując witrynę oraz kilka scenariuszy przebiegu testów A/B. Dziś chciałbym krótko porównać  narzędzia dostępne w […]

Nowe narzędzie do raportowania słów kluczowych z ruchu organicznego – możliwości i ograniczenia

Jacek Tkaczuk

W związku z tym, że udział ruchu organicznego szyfrowanego (not provided) osiągnął już wartości, które znacznie utrudniają analizę fraz kluczowych, musimy szukać innych narzędzi wspierających ewaluację skuteczności działań SEO. Na szczęście, na początku stycznia br. Google udoskonalił swój raport dotyczący słów kluczowych w ramach narzędzi dla webmasterów. Co się zmieniło?Dotychczas Google raportując frazy zaokrąglał liczbę […]

...181920212223...141
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: [email protected]

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF