Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Pozwól wyszukiwarce zrozumieć Twoją treść

Redakcja

Mimo, że wydaje nam się, że cały czas korzystamy z tej samej  wyszukiwarki, to pod względem technicznym każdego dnia jest ona inna. Google codziennie wprowadza do algorytmu mniejsze lub większe zmiany. Część aktualizacji ma na celu poprawianie jakości wyników wyszukiwania poprzez zmiany ocen jakości serwisów, jednak mają miejsce również zmiany dotyczące silnika wyszukiwarki i tego, […]

Google Display Network – możliwości i ograniczenia

Anna Wielgus - Miller

Kampanie kierowane na sieć reklamową Google Display Network są szeroko wykorzystywane przez dużą część reklamodawców. Prowadzenie działań reklamowych w GDN może przynieść wiele korzyści. Aby zmaksymalizować pozytywne rezultaty kampanii, należy znać atuty i ograniczenia poszczególnych sposobów kierowania kampanii w sieci reklamowej. Sposoby kierowania kampanii w sieci GDN Do najczęściej wybieranych sposobów kierowania kampanii w sieci […]

Udział ruchu mobilnego rośnie, ale nierówno

Jacek Tkaczuk

Dynamika rozwoju branży mobilnej w Polsce jest ogromna. Świadczą o tym zarówno nasze prywatne doświadczenia, jak i cyklicznie pojawiające się raporty, jak na przykład publikacja Jestem Mobi „Marketing mobilny w Polsce 2013/2014”. Według tego badania smartfony posiada już 44% Polaków, a ich sprzedaż osiąga wartość około 8 mln egzemplarzy rocznie. Teoretycznie tak duży udział urządzeń […]

Wykorzystanie RLSA w kampaniach e-commerce

Ola Piechocka

Każdy przedstawiciel branży e-commerce ma jeden główny cel: uzyskać jak najwyższy przychód ze sprzedaży. Cel jak najbardziej osiągalny, jednak do jego realizacji w dużej mierze potrzebny jest niekiedy bardzo wysoki budżet. Mowa tu o branżach, w których występuje bardzo duża konkurencja,  gdzie w linkach sponsorowanych wszystkie (11) pozycje są już zajęte, a za dołączenie do […]

Lepsze zarządzanie danymi w Google Analytics dzięki grupowaniu treści

Ola Lisiecka

Jeżeli prowadzisz stronę internetową i badasz zachowanie Twoich użytkowników za pomocą Google Analytics, z pewnością nieraz potrzebowałeś danych dotyczących nie całej witryny, ale jej określonych segmentów.  Skuteczność sprzedażowa karty produktu a strony kategorii w sklepie internetowym, poszczególne tagi bloga – warto wiedzieć, który typ podstron najbardziej wpływa na realizację celów. Google Analytics wyszedł tej potrzebie […]

Inteligentny remarketing z Google Analytics

Aneta Mondry

W kwietniu Google wprowadził możliwość skorzystania z inteligentnej listy remarketingowej dostępnej w Google Analytics. Jest ona tworzona automatycznie, a  jej zadaniem jest zapisanie ciastek użytkowników, którzy cechują się najwyższym prawdopodobieństwem dokonania transakcji na naszej stronie. Jeżeli mamy moduł e-commerce, który raportuje minimum 500 transakcji miesięcznie, a nasza strona ma ponad 10 000 odsłon dziennie lista […]

Gmail Sponsored Promotions (GSP), czyli mailing według Google

Rafał Trąbski

Gmail Sponsored Promotions (GSP) to format reklamowy, który został wprowadzony do Polski pod koniec 2013 roku. GSP daje dostęp do 425 mln odbiorców na całym świecie i ponad 4 mln w Polsce. Wyróżnia się wieloma możliwościami targetowania, a jednocześnie pozostaje reklamą nienachalną w formie i dającą się dobrze dopasować do odbiorcy. Po kilku miesiącach funkcjonowania […]

Ważne aspekty optymalizacji strony firmowej Google+

Redakcja

W ostatnim wpisie ,,Wykorzystaj Google Places i zwiększ swoją widoczność w wyszukiwarce” w skrócie przybliżałem tematykę Google+ Firmy. Dla wielu firm zaistnienie w lokalnych wynikach wyszukiwania powinno być priorytetem w działaniach SEO, dlatego przy optymalizacji strony firmowej Google+ należy zwrócić uwagę na kilka istotnych punktów. Według danych podawanych przez ComScore (2013 rok) około 30% wszystkich wyszukiwań […]

Skuteczne sposoby na poprawę Wyniku Jakości

Magdalena Szczepańska

Google nieustanne wprowadza nowości w kampaniach AdWords. Nowe kampanie produktowe PLA, kampanie Gmail Sponsored Promotions czy reklamy typu Display – Catalog Lightbox – wszystko to powoduje, że łatwo zapomnieć o najprostszych i skutecznych sposobach optymalizacji kampanii linków sponsorowanych. Bardzo ważnym wskaźnikiem mającym wpływ na kampanie PPC jest niewątpliwie Wynik Jakości. Warto skupić się nad jego […]

Zarządzanie kampaniami Paid Search w sektorze B2B – poznaj podstawowe zasady

Weronika Węglewska - Winciałowicz

Prowadzenie kampanii Paid Search dla sektora B2B rządzi się podobnymi prawami jak zarządzanie dużym biznesem e-commerce czy klasyczną kampanią B2C. Jednak linki sponsorowane skierowane do klienta biznesowego wymagają szczególnej uwagi i  znacznie bardziej intensywnego wykorzystania niektórych możliwości Adwords. Wynika to przede wszystkim ze specyfiki samego produktu jak i nieco odmiennego zachowania użytkownika poszukującego produktów lub […]

...192021222324...143
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: al. Piłsudskiego 87, 92-332 Łódź,
e-mailem na adres: [email protected]

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF