Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Atrybucja konwersji w ujęciu kobiecym

Redakcja

Jak precyzyjnie przypisać udział w sprzedaży wszystkim działaniom e-marketingowym? Na początek scena z życia. Proces decyzyjny w ujęciu kobiecym (ponad 50% klientów danego sklepu w wybranej kategorii produktów). Potrzebuję produktu x, odwiedzam sklep Y, szukam wewnętrznie po pożądanych parametrach i sortuję po cenach. Znajduję… fajnie. Wychodzę na obiad. Zapominam, że potrzebuję. Dzień później „łapie” mnie […]

Google Analytics Summit CEE 2013 – prezentacje

Redakcja

Konferencja Google Analytics Summit CEE 2013 już za nami. Wydarzenie przyciągnęło prawie 600 osób zainteresowanych obszarem analityki internetowej. Widownia Multikina z uwagą śledziła zarówno informację o nowościach wprost z Mountain View, jak i porady z naszego podwórka. Udział gości specjalnych konferencji Stefana Schnabl’a pracującego na co dzień w centrali Google w Kalifornii oraz Clancy Childs’a […]

5 powodów dla których Twój sklep e-commerce nie konwertuje

Redakcja

Prowadzenie sklepu internetowego to nie lada wyzwanie. Poza obsługą klienta i pilnowaniem wysyłek, trzeba jeszcze prowadzić kampanie marketingowe, administrować oprogramowaniem i serwerem. Wszystkie te zadania mogą przytłaczać i skutkować pomijaniem kwestii użyteczności sklepu, która jest wyjątkowo istotna, ze względu na jej wpływ na współczynnik konwersji. Poniżej przedstawiamy  5 najczęstszych błędów. 1. Zbyt skomplikowana ścieżka zakupu […]

Testy A/B: od czego zacząć?

Redakcja

Na konferencjach branżowych w tym roku często pojawiał się temat optymalizacji stron. Oznacza to, że coraz szersze grono właścicieli stron przyznaje, iż preferencje działu IT oraz gust prezesa niekoniecznie przekładają się na skuteczność biznesową strony. Ze względu na prostotę wdrożenia i niski koszt, testy A/B to dobry pierwszy krok na ścieżce optymalizacji. Ale od czego […]

Najnowsze funkcjonalności Google Analytics – wieści zza oceanu

Redakcja

Zbigniew Nowicki z Bluerank i Avinash Kaushik z Google Jak co roku, delegacja Bluerank zaopatrzona w iPhony i designerskie okulary przeciwsłoneczne, wybrała się do Kaliforni na Google Analytics Summit. Już w trakcie pierwszego dnia dowiedzieliśmy się o ponad 10 nowych funkcjonalnościach planowanych przez Google w najbliższej przyszłości. Poniżej kilka z nich: 1. Migracja do Universal […]

Szyfrowanie w Google, czyli jak radzić sobie z not provided

Redakcja

W październiku 2011 Google postanowiło, iż zapytania do wyszukiwarki zadane przez użytkowników zalogowanych na konto Google, nie będą widniały w statystykach Google Analytics. Wtedy też, w zestawieniach słów kluczowych pojawiła się pozycja pod nazwą „not provided”. Na samym początku jednak procentowy udział wizyt szyfrowanych do ogółu zapytań nie był znaczący. Każdy kolejny ruch Google doprowadzał […]

Zapraszamy na pierwszą w Polsce konferencję Google Analytics Summit!

Redakcja

Jeśli chcielibyście uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu, obfitym w wiedzę i wymianę doświadczeń związanych z użyciem najpopularniejszego narzędzia do analityki internetowej, to pięknie się składa. Już 22-go października w Warszawie, odbędzie się pierwsze w Polsce spotkanie twórców i użytkowników Google Analytics. Współorganizatorem konferencji jest Bluerank. Wszystkich zajmujących się i zainteresowanych analityką internetową zapraszamy do warszawskiego Multikina, […]

SEM – nowości i porady od praktyków

Redakcja

Wraz z początkiem jesieni ruszamy z nowymi pomysłami i przedsięwzięciami, które przede wszystkim powstają właśnie dla Was – pasjonatów SEM. Już na początku października od 8.10 do 10.10 w Warszawie poznacie najświeższe informacje poświęcone zagadnieniom search engine marketing. W ciągu trzech dni możecie wycelować w 3 obszary tematyczne i uzyskać porady wprost od specjalistów Bluerank. […]

Segmentacja w Google Analytics wymyślona na nowo

Redakcja

Jakiś czas temu pisaliśmy o możliwościach Universal Analytics, a Google już prezentuje kolejny zestaw nowych funkcjonalności, który znacznie ułatwi pracę z Analyticsem. Mowa o segmentach, które zostaną całkowicie przebudowane i rozbudowane o funkcje  znane do tej pory tylko z płatnych rozwiązań (nierzadko potrafiących kosztować dziesiątki tysięcy złotych rocznie). Dlaczego to takie ważne? Dla wielu użytkowników, […]

Skuteczny remarketing dla e-commerce

Redakcja

Dziś na łamach portalu Marketing przy Kawie ukazały się dwa artykuły Karoliny Rosińskiej, która w Bluerank pełni funkcję SEM Analyst. Teksty zostały poświęcone praktycznemu wykorzystaniu remarketingu w kampaniach internetowych, zwłaszcza w branży e-commerce. Poniżej fragment artykułu: „… Remarketing w wyszukiwarce był długą oczekiwaną funkcjonalnością w kampaniach Adwords. Nie dość, że kierujemy reklamę do internautów, którzy […]

...202122232425...141
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: [email protected]

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF