Blog

Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć więcej.

Raport Internet 2k10

Redakcja

A w nim między innymi: ranking firm internetowych, kondycja finansowa polskiego e-biznesu, wyniki oglądalności najważniejszych portali, badania, artykuły i wywiady z przedstawicielami branży. Całość (ponad 300 stron w pliku PDF) do pobrania tutaj, tymczasem zapoznajcie się z wybranymi informacjami z tego dokumentu… Połowa wydatków na reklamę online w Polsce przeznaczana jest na reklamę graficzną, a […]

Wywiad z dyrektorem Google Polska

Redakcja

W najbliższej przyszłości najbardziej będą się rozwijać przede wszystkim te formy reklamy, które są mierzalne oraz te, które są najbardziej spektakularne (jak np. reklamy na YouTube). Ich efektywność mogłaby być jeszcze większa, niż jest teraz, gdyby reklamy prowadziły internautów do przemyślanych i dopracowanych stron oraz miały kontekst marketingowy i korelowały z innymi działaniami reklamowymi… O […]

Badania Internetu – bez większych zmian

Redakcja

Na przełomie I i II kwartału tego roku, firma MillwardBrown SMG/KRC zbadała polskich użytkowników Sieci. Rewolucyjnych zmian nie widać, ale dla porządku podajemy te najbardziej aktualne dane, pochodzące z okresu luty – kwiecień 2010, zebrane na podstawie odpowiedzi udzielonych przez 6313 osób. A zatem… W Polsce mamy 52% internautów (po połowie mężczyzn i kobiet). Najwięcej, […]

Kampania linków… dobra na kryzys

Redakcja

Pisaliśmy już kiedyś o tym, dlaczego linki sponsorowane warto wykorzystywać w sytuacjach kryzysowych. Dziś robi to już coraz więcej firm, czego żywym dowodem są choćby ostatnie działania koncernu BP, który walczy z wyciekiem ropy. Jednym ze sposobów opanowania kryzysowej sytuacji wpływającej na wizerunek marki jest wykupienie linków sponsorowanych w anglojęzycznych wersjach wyszukiwarek Google i Yahoo. […]

Bluerank na Internet 2k10

Redakcja

15 czerwca w Warszawie, podczas konferencji Internet 2k10, Bluerank zaprezentuje raport „Obraz kampanii prezydenckiej 2010 w Internecie”. W programie wystąpienia Zbyszka Nowickiego znajdują się m.in. takie oto zagadnienia: strategia komunikacji online kandydatów na Prezydenta RP, forma komunikatów i grupy docelowe poszczególnych kandydatów, wykorzystanie narzędzi komunikacji internetowej w kampanii prezydenckiej, obecność w wyszukiwarce Google oraz… co […]

SEM… idealne dla farmacji

Redakcja

O tym, dlaczego farmacja jest branżą, która może najwięcej ugrać na działaniach SEM… oraz w jaki sposób się do tego zabrać… przypomina tekst opublikowany na jednym z naszych zaprzyjaźnionych blogów. (…) Już kilka lat temu serwisy o tematyce medyczno – farmaceutycznej znajdowały się na czele rankingu stron zbierających najwięcej ruchu z wyszukiwarek. Ubiegłoroczne badania wykazały, […]

Czekamy na komentarze po SEMcampie

Redakcja

27 maja br. odbył się kolejny SEMcamp, w którym uczestniczyła część naszego działu SEO. W tak licznym składzie nigdy nas tam nie było 🙂 i… paradoksalnie – im więcej osób jedzie na taką imprezę, tym trudniej im później stworzyć relację z wydarzenia. Prosimy jednak o cierpliwość. Nasi specjaliści na pewno skomentują dla Was zagadnienia poruszane […]

Jak dobrze wybrać agencję SEM

Redakcja

Ponieważ pytanie to pojawia się dość często wśród potencjalnych nabywców usług search engine marketing, postanowiliśmy krótko przedstawić ten problem z punktu widzenia agencji SEM właśnie. Co zatem usprawni proces doboru partnera biznesowego? Aby szybko i – co bardzo istotne – właściwie wybrać wykonawcę działań SEM należy (podobnie zresztą, jak w przypadku innych usług marketingowych) dobrze […]

Ostatnie chwile GAP-a na Google Day dla agencji

Redakcja

31 maja odbył się kolejny Google Day dla agencji. Spotkanie poświęcono przede wszystkim programowi certyfikacji AdWords. Nowe rozwiązania zaprezentowała urocza i kompetentna, Produkt Marketing Manager firmy Google – Agnieszka Tomalak. Zmiany są odpowiedzią na uwagi zgłaszane przez agencje, które narzekały na łatwość uzyskania certyfikatu, jego ograniczoną promocję, skostniałość procedury. Podstawowe modyfikacje programu certyfikacji obejmują: rezygnację […]

...464748495051...141
Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Skontaktuj się z nami

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Dane będą wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi, a w przypadku wyrażenia zgody również w celu marketingowym.


Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. z o.o., kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa..

Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 100 000 zł, NIP 727-272-57-03.

Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź,
e-mailem na adres: [email protected]

Jakie masz prawa?

  1. dostępu do Twoich danych,
  2. ich poprawiania,
  3. żądania ich usunięcia,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. przenoszenia Twoich danych.

Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych http://www.giodo.gov.pl/

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzanym?

  1. w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oferty Bluerank
  2. w celu korespondencji związanej ze złożonym zapytaniem
  3. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Bluerank sp. z o.o. oraz innych wydarzeń organizowanych przez Bluerank sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail lub numer telefonu,
  4. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o.

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

  1. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli tego rozporządzenia.
  2. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail i numer telefonu, to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Komu przekażemy Twoje dane?

  1. Dostawcom usług związanych z przygotowaniem oferty
  2. Kurierom oraz poczcie.
  3. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
  4. Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) portalu stronie internetowej bluerank.pl oraz danych osobowych dla nas.
  5. na podstawie Twojej dodatkowej zgody, przekażemy Twoje dane do naszego Partnera – Prowly.com sp. z o.o. w celu marketingowym polegającym na przesyłaniu ofert usług świadczonych przez Prowly.com sp. z o.o. - za pomocą wiadomości wysyłanych na mój adres e-mail lub numer telefonu. Wówczas administratorem Twoich danych będzie Prowly.com sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 71 lok. 1, 02-549 Warszawa, (KRS: 0000462787), której akta prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy: 15 500 zł, NIP: 5213649218

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:

  1. przygotowywania odpowiedzi na zapytanie ofertowe oraz czas niezbędny do przedawnienia roszczeń związanych z przygotowaniem oferty;
  2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail oraz numer telefonu. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak.

Do jakich państw?
Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.
Na jakiej podstawie przekażemy dane?
Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej decyzji.

Zwiń

 

Interesuje Cię nasza oferta?
Daj znać, czego potrzebujesz.
WYPEŁNIJ BRIEF