Z dniem 26 kwietnia 2010 Google wprowadza zmiany w programie certyfikacji AdWords. Dotychczasowy Google Advertising Professionals zastąpiony zostaje nowym programem certyfikacji AdWords. Zapewnia on agencjom kompleksowe szkolenie …
Szukanie pracy przez pozycjonowanie… na przykład swojego profilu na Goldenline czy innym serwisie społecznościowym… to znak naszych czasów. Coraz częściej agencje, takie jak Bluerank, dostają zapytania ofertowe zawierające tego …
Warszawa czy Kraków? A może Poznań? Sprawdziliśmy, które z oficjalnych stron miast wojewódzkich królują w polskim Internecie. Oceniliśmy m.in. ich widoczność w wyszukiwarkach, użyteczność i dostępność z punktu widzenia internautów, mieszkańców miasta, …
Czy copywriter w agencji SEM to wyłącznie SEO copywriter? Czym się dokładnie zajmuje? Z kim współpracuje? Jak odróżnić go od tradycyjnego poety reklamy? Mimo że w polskim społeczeństwie termin copywriting nie jest jeszcze …
Konferencja o e-mail i search engine marketingu11 maja 2010 r. Warszawa (Hotel Hilton) WSTĘP WOLNY – już można się rejestrować! Konferencja poświęcona jest zagadnieniom rozszerzania możliwości …
Najwięcej polskich internautów wchodzi na stronę z wyszukiwarki wpisawszy do niej wcześniej zapytanie składające się z dwóch słów, ale coraz częściej budujemy zapytania złożone z czterech lub większej liczby wyrazów …
Tegoroczna konferencja o marketingu w wyszukiwarkach, realizowana przez InternetStandard.pl, odbędzie się w Warszawie, 26 – 27 kwietnia br. Serdecznie zapraszamy! Wsród prelegentów reprezentujących czołowe polskie i światowe firmy oraz organizacje …
40% internautów po zapoznaniu się z linkiem sponsorowanym zawierającym inormacje o danej marce, jest skłonnych do podjęcia działania (czyt. decyzji konsumenckiej). To jeden z wniosków wynikających z badania przeprowadzonego przez Opinion Research Corporation, …
Reklama kontekstowa i zyski z niej mają swoje granice, ponieważ istnieją granice dobrego smaku w reklamie, których nie powinno się przekraczać. Niestety, nie wszyscy reklamodawcy to rozumieją… i za wszelką cenę, chciałoby się …
Za serwisem Vagla.pl, zachęcamy do lektury ubiegłorocznej pracy magisterskiej, poświęconej zagadnieniom prawnym w reklamie kontekstowej. „Znak towarowy w reklamie kontekstowej online” – Izabela Kowalczuk Kwestie prawne związane z użyciem …
Analytics Seminar Leader Łódź, 22 kwietnia br. Program szkolenia Wprowadzenie do analityki w Internecie. Rozpoczęcie pracy z Google Analytics. Najważniejsze raporty w Google Analytics. Cele. Zaawansowane wykorzystanie raportów …
Wyniki wyszukiwania w Google będą wkrótce ukazywać się w nowej szacie graficznej. Zmieniony layout wyszukiwarki nie jest jeszcze widoczny dla każdego, będzie on jednak stopniowo udostępniany wszystkim użytkownikom. …
Agencja Bluerank ma zaszczyt zaprosić na szkolenie Google Analytics, realizowane (pilotażowo w Polsce) w ramach programu Analytics Seminar Leader. Szkolenie odbędzie się w Łodzi, 22 kwietnia br. Zainteresowanych zapraszamy na nasz …
Niektórzy twierdzą, że w dzisiejszych czasach Google robi za nas już prawie wszystko 🙂 Postanowiliśmy więc sprawdzić, czy złoży Wam w imieniu naszej ekipy jakieś ładne życzenia z okazji nadchodzącej wiosny …
W połowie maja, w Warszawie odbędzie się, przygotowywana przez SARE i Bluerank, pierwsza w Polsce konferencja „E-mail marketing 2010”. Uczestnicy spotkania dowiedzą się między innymi jak skutecznie połączyć e-mail …