Komentarz na temat najważniejszych wydarzeń e-commerce w 2020 roku oraz wyzwań na 2021 rok, dla portalu nowymarketing.pl przygotował Zbigniew Nowicki, Co-Managing Director Bluerank oraz Przewodniczący Rady Izby Gospodarki Elektronicznej. …
Artykuł pochodzi z raportu „Era post (third party) cookies. Pobierz bezpłatnie cały raport TUTAJ Od ponad 20 lat pliki cookies (ciasteczka) są podstawą funkcjonowania reklamy internetowej. …
Tytuł to oksymoron? Przecież real-time marketing to szybkie reagowanie na bieżące wydarzenia i nie da się go w żaden sposób zaplanować. Są jednak rzeczy związane z RTM, które możemy zaprojektować z wyprzedzeniem. …
Nierozłącznym elementem pracy SEOwca są narzędzia analityczne, bez których nie da się wyciągnąć konstruktywnych wniosków napędzających dalsze, skuteczne działania. Google Analytics znane jest każdemu e-marketerowi, natomiast nie wszyscy …
Pomiar procesów reklamowych na Facebooku, jest istotnym elementem działań marketingowych, daje możliwość oceny skuteczności prowadzonych kampanii i szanse na lepszą optymalizację, która pomaga w rozwoju biznesu. Musimy znać nasz …