Oto wybrane wnioski z raportu SEMPO na temat rynku SEM w 2010 roku… Badanie przeprowadzono w Internecie, na próbie 1500 amerykańskich marketerów zajmujących się search engine marketingiem. Na znaczeniu zyska …
W Google AdWords za kilka tygodni pojawi się opcja generowania nowego rodzaju raportów z przebiegu kampanii PPC – Search Funnels. Wreszcie dowiemy się, które słowa kluczowe odgrywają …
Retargetowanie reklam to, od dłuższego czasu, gorący temat w branży marketingowej. Prawdopodobnie nie będzie więc dużym zaskoczeniem to, że w Google AdWords pojawiła się funkcjonalność pozwalająca na retargeteting (nazwany remarketingiem) reklam. …
„W rosyjskiej kampanii SEM nie musi dominować Google. U naszych wschodnich sąsiadów wyszukiwarką nr 1 jest Yandex, który pozwala na pozyskanie lepszej jakości ruchu, jednak kosztem niższych CTR-ów” – czytamy …
Kilka miesięcy temu przeprowadziliśmy badanie indeksacji kolejnych stron listingów ogłoszeń. Badanie pokazało, że im dalej od strony głównej danej kategorii (pierwszej strony listingu), tym mniejsza szansa na indeksację. …
Coraz większą popularnością cieszy się reklama kontekstowa pojawiająca się na łamach serwisów społecznościowych. Spójrzmy więc, do kogo mamy szansę dotrzeć promując się w ten sposób. Konsument w mediach …
Zachęcamy do zapoznania się z prezentacją Maćka Gałeckiego, poświęconą zagadnieniom optymalizacji i pozycjonowania rozbudowanych serwisów typu e-commerce. SEO – jak to robią duże serwisy e-commerce? View more presentations …
Display Ad Buldier to narzędzie udostępniane przez Google w ramach systemu AdWords. Pozwala ono reklamodawcy w kilka minut samodzielnie stworzyć reklamę graficzną i wykorzystać ją w kampanii realizowanej w sieci kontekstowej Google, …
—Aneta Mitko
Realizując kampanię reklamową z wykorzystaniem sieci partnerskiej Google, można od teraz używać opcji, która szczególnie pomocna będzie przy działaniach skoncentrowanych na wizerunku marki oraz budowaniu jej świadomości wśród internautów. Otóż… Google udostępniło …
Pewnie CTR’y nie są zbyt wysokie 😉 ale… wyszukiwarka nie daje o sobie zapomnieć ani na chwilę 🙂 —Aneta Mitko
SEM 2009 vs 2010 – co było, jest i będzie – AdStandard 2010 View more presentations from Bluerank. —Aneta Mitko
Można całkiem łatwo sprawdzić, kto się lepiej 'pozycjonuje' na Twitter.com. W czasach, gdy takie platformy chętnie wykorzystuje się w działaniach marketingowych (w tym w projektach SEO), warto wiedzieć, które 'słowa …
Google’s SEO Report Card – —Aneta Mitko
Teoretycznie wiemy, że Google ‘podejmując decyzję’ o częstotliwości wysyłania Googlebota na strony danego serwisu bierze pod uwagę wiele czynników, takich jak link popularity domeny danej podstrony, liczba linków …