en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Pajacyki w AdWords

I z linków sponsorowanych czasem można się pośmiać. Dotarł do nas niedawno pewien screenshot… Zestawienie słów przypadkowe czy zamierzona gra z odbiorcą? 😉
BTW
W przypadku reklam sklepów internetowych poprzez płatne odnośniki często może zdarzyć się taka nietypowa sytuacja. Dlaczego? Ponieważ promując w AdWords np. internetową księgarnię, reklamodawcy mogą skorzystać z funkcjonalności Keyword Insertion Tool i zastosować prosty użyteczny zabieg – dynamicznie generowany tytuł linków sponsorowanych, uzależniony od słów kluczowych i tego, co internauta wpisuje akurat w wyszukiwarce. Wykorzystywana jest wówczas zwykle jedna reklama z jakimś uniwersalnym tekstem typu „szybka dostawa niskie ceny”, zmienia się tylko jej tytuł, który może być jednocześnie powiedzmy tytułem książki lub płyty sprzedawanej w naszej przykładowej księgarni.


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: