en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Po linku do banku

Raport o SEO i SEM w polskiej bankowości w… kolejnym wydaniu naszego Bluepapera.

Który bank się pozycjonował? Który wypadł najlepiej? Kto najwięcej wydał na linki sponsorowane? Która marka opanowała pierwsze strony wyników wyszukiwania w ostatnim kwartale ubiegłego roku? Wszystko to w raporcie 'Po linku do banku', przygotowanym przez agencję SEM – Bluerank.

IV kwartał 2007 należał do banku PKO BP, który w rankingu SEO / SEM za ten okres zajął pierwsze miejsce. Na drugim końcu skali znalazł się ING Bank Śląski.

Oto szczegóły punktacji i Bluepaper z pełną wersją raportu
https://www.bluerank.pl/bluepapers/bluepaper_062008.pdf

[Dokument można publikować wyłącznie za podaniem źródła i stosownego odnośnika]


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: