en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Reklama w dobrym kontekście

No i stało się! Dziś jest ten dzień – Netsprint oficjalnie ruszył z modelem aukcyjnym w płatnych linkach, który zapowiadano już w marcu tego roku. Stworzono z tej okazji specjalny przewodnik / poradnik dla klientów korzystających z oferty reklamowej w wyszukiwarce oraz sieci partnerskiej Netsprinta.
Dla przypomnienia…

  • Linki sponsorowane oferowane będą teraz pod wspólną marką Adkontekst, zarządzaną przez NetSprint.plWP.pl.
  • Kolejność emisji reklam będzie zgodna z zasadami działania modelu aukcyjnego – reklamodawca sam decyduje o pozycji swojej reklamy deklarując określoną stawkę za kliknięcie. Im wyższa cena i większy CTR, tym wyższa pozycja oraz większa intensywność kampanii na serwisach partnerskich.
  • W wynikach wyszukiwania dostępnych będzie teraz 15 pozycji reklamowych (5 na górze oraz 10 z boku).
  • Udostępniona jest nowa wersja panelu klienta z narzędziami pozwalającymi na szczegółowe samodzielne zarządzanie kampanią:

    – zarządzanie stawkami na poziomie kampanii / reklamy / słowa kluczowego,
    – przypisywanie różnych URL’i poszczególnym słowom kluczowym,
    – zarządzanie emisją reklamy na serwisach partnerskich,
    – blokowanie i odblokowywanie reklam,
    – budżetowanie kampanii,
    – raportowanie.


Aneta Mitko
Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: