en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

SEM wykosi prasę

SEMPO podaje, że amerykańskie firmy najczęściej inwestują w marketing w wyszukiwarkach… przenosząc prasowe budżety reklamowe na działania reklamowe np. w Google czy Yahoo (tak robi ponad jedna czwarta firm promujących się w USA).

Pięknie! Tak trzymać. Jeśli taka tendencja utrzyma się na świecie, to w niedalekiej przyszłości Internet być może wygra nareszcie z tzw. tradycyjnymi mediami bitwę o naprawdę duże budżety. Niestety nie jest to jednak takie jednoznaczne, ponieważ obecny wzrost może być (paradoksalnie) spowodowany kryzysem… no i… szturmem na Internet jako tanie medium reklamowe… realizowanym od pewnego czasu przez małe i średnie firmy (mimo, że to właśnie takie podmioty najbardziej tną budżety reklamowe, gdy jest źle). Zobaczymy… ale te wyniki dla naszej branży – póki co – bardzo przyjemne 🙂


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: