en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

’Skandal', przełom czy nic takiego?

Na stronie głównej Google pojawiła się reklama!

Dla jednych to zdrada własnych zasad (przez duże Z… jedno i drugie), bo przecież miała to być „strona inna niż wszystkie” – czysta, przejrzysta, nieskażona niechcianą (w przeciwieństwie do linków sponsorowanych) reklamą. Dla innych to zwyczajny biznes i nic poza tym – „opłaca się, to robią tak i OK!”. Dla jeszcze innych to bardziej przełom w reklamie niż w samym Google, bo gdy spróbować wycenić wartość takiej reklamy… No to wychodzi na to, że jest bezcenna 😉 Co ciekawe – są również i tacy, którzy nawet nie zauważyli, że cokolwiek się tam zmieniło 😉

A wy co myślicie na ten temat? Czekamy na opinie w komentarzach…


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: