en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Szybkość ładowania strony, a jakość kampanii AdWords

Google potwierdziło, że szybkość ładowania strony stanie się wkrótce jednym z podstawowych czynników branych pod uwagę przy ocenie wyniku jakości kampanii AdWords. Stosowna informacja ma pojawić się na blogu Inside AdWords w ciągu najbliższych kilku dni.

Co ciekawe, współczynnik szybkości ładowania strony ma być wyświetlany na stronie z analizą słów kluczowych. Google planuje sprawdzać szybkość ładowania strony raz w miesiącu. Powstaje w związku z tym pytanie – co stanie się, gdy w momencie indeksacji, na serwerach hostujących daną stronę będą akurat przeprowadzane prace modernizacyjne. Nie wiadomo także, jaki czas ładowania strony zostanie uznany za optymalny.

Z pewnością odpowiedzi na te pytania udzielą już wkrótce przedstawiciele Google, w tzw. międzyczasie jednak można na temat tej propozycji podyskutować na anglojęzycznym forum SearchEngineWatch.com.


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: