en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Warsztaty SEO w międzynarodowym ujęciu – Dall Int. 2018

Kilka tygodni temu miałem okazję uczestniczyć w jednym ze spotkań międzynarodowego sojuszu agencji zajmujących się digital marketingiem. Dall Int.  zrzesza obecnie dziewięć agencji z regionu EMEA, które ściśle współpracują ze sobą w zakresie wymiany wiedzy i oraz realizacji projektów dla międzynarodowych klientów. W ramach współpracy organizowane są także cykliczne spotkania, skupione wokół konkretnego obszaru działań digital marketingowych.

Tym razem w Brukseli, z inicjatywy belgijskiej agencji Universem, spotkaliśmy się w gronie managerów SEO. Podczas całodniowych warsztatów dzieliliśmy się doświadczeniami i insightami w obszarach kluczowych dla prowadzenia projektów SEO. Po wielogodzinnych dyskusjach w grupach roboczych, wróciliśmy do Polski z głowami pełnymi pomysłów na dalsze ulepszanie naszych usług.

 

Realne korzyści z międzynarodowej współpracy

Każdy rynek SEO jest trochę inny. Czasami są to drobne różnice, wynikające z indywidualnego podejścia danej agencji, lecz na wyzwania, z którymi mierzą się na co dzień przedstawiciele branży, ma też ogromny wpływ specyfika danego kraju. Możliwość wymiany wiedzy i poznania od podszewki realiów panujących na innych rynkach pozwala poszerzyć horyzonty zarówno w prowadzeniu działań SEO, jak i podejściu do klientów. Przynależność do międzynarodowego sojuszu agencji digital marketingu znacząco ułatwia cały proces. Dla samych specjalistów jest natomiast doświadczeniem porównywalnym do pracy w międzynarodowym zespole, który składa się z kilkudziesięciu specjalistów z ogromną wiedzą. Mimo tego, że do wielu aspektów SEO podchodzimy w ten sam sposób, nasze działania na wielu płaszczyznach znacznie się od siebie różnią. Dzięki temu każde spotkanie jest dla jego uczestników niezastąpionym źródłem inspiracji i motywacji do stałego poszukiwania nowych rozwiązań. Dzielenie się wiedzą w międzynarodowym środowisku pozwala systematycznie pracować nad naszym podejściem do prowadzonych projektów, a także lepiej rozumieć funkcjonowanie branży w ujęciu globalnym.

Dzięki temu, wspólnie z naszymi partnerami, jesteśmy w stanie lepiej odpowiadać na stale rosnące potrzeby naszych klientów i wspierać ich w dynamicznej ekspansji na międzynarodowych rynkach.

 

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: