en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Wynajmę pokój nad morzem

Jan Kowalski, który utrzymuje się z wynajmowania trzech pokoików w swoim domu nad morzem, też może się reklamować na szeroką skalę. Dziś dzięki Internetowi masowa reklama nie jest zarezerwowana tylko dla gigantów biznesu, których stać na kampanie spotów telewizyjnych i radiowych wspartych reklamami w prasie i działaniami promocyjnymi online o dużym zasięgu. Dzisiaj Jan Kowalski może i powinien wykorzystać szansę, jaką stwarza mu reklama w wyszukiwarkach internetowych. Tu – w linkach i boksach sponsorowanych – może z powodzeniem zaistnieć obok tych największych i w pełni czerpać z tego korzyści. Przedsiębiorcy powoli zaczynają to zauważać, dlatego udział wydatków na Internet w budżetach reklamowych firm zwiększył się ostatnio sześciokrotnie… a to dopiero początek! W tym roku będzie to ok. 230 mln złotych. Internetowi z miesiąca na miesiąc przybywa reklamodawców oraz – co ważniejsze – odbiorców tych reklam (w Polsce blisko 10 mln osób) – i to właśnie jest szansa mikroprzedsiębiorców Kowalskich, której nie powinni przegapić.


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: