en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Yahoo w AdSense

Przy wynikach wyszukiwania Yahoo pojawią się reklamy Google. Na razie testowo, ale za jakiś czas… Kto wie? Być może z tego – dość zaskakującego w sumie – uczestnictwa w programie AdSense wyniknie coś więcej.

Pomysł wywołał oczywiście sporo szumu w kontekście niedawnych wieści o zamiarach przejęcia Yahoo przez Microsoft i reakcji Google. Czy jednak googlowe reklamy kontekstowe wyświetlane amerykańskim użytkownikom Internetu na ok. 3% stron z wynikami Yahoo jest aż tak znaczące?

Z pewnością jest to pewien symboliczny przełom w stosunkach pomiędzy konkurującymi ze sobą wyszukiwarkami, ale przede wszystkim jest to także niezły biznes dla obu stron. Taka wiadomość może zmobilizować największych reklamodawców Google, którzy chętnie zainwestują w kierowanie swoich linków kontekstowych na strony Yahoo. W końcu drugiej takiej okazji nie będzie. Zaskoczyć odbiorców można tylko raz 🙂


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: