en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

ZIP trendy marketingowe 2008

Raport TrendScope 2008 wskazuje kierunki, w jakich rozwijać się będzie marketing w najbliższej przyszłości. Okazuje się, że jednym z ważniejszych trendów będzie tzw. kultura ZIP, czyli tendencja do upraszczania i kompresowania wszystkich informacji – w tym także reklamowych. Oznacza to z naszego punktu widzenia, że kampanie SEM będą cieszyć się jeszcze większą popularnością, ponieważ tekstowe linki sponsorowane idealnie wpasowują się w ten 'zipowy kierunek'. Informacje reklamowe przekazywane w linkach są krótkie i konkretne. Maksymalnie uproszczone. Zrozumiałe. Szybko i łatwo trafiają do naszej świadomości odpowiadając na potrzeby współczesnego społeczeństwa, które nie tylko przyzwyczaja się do coraz krótszych przekazów, ale także sukcesywnie traci zdolność do rozumienia informacji.


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: