en
pl
wyślij brief
wyślij brief
kontakt

Znak towarowy w reklamie kontekstowej

Za serwisem Vagla.pl, zachęcamy do lektury ubiegłorocznej pracy magisterskiej, poświęconej zagadnieniom prawnym w reklamie kontekstowej.

Znak towarowy w reklamie kontekstowej online” – Izabela Kowalczuk

Kwestie prawne związane z użyciem słów kluczowych w kampaniach PPC stały się ostatnio szeroko komentowanym tematem, budzącym wiele kontrowersji. Nam – jako przedstawicielom branży SEM – miło, że tematyka search engine marketingu coraz częściej pojawia się w pracach naukowych, gdzie zresztą – niejednokrotnie – zdarza nam się gościć wśród wymienianych w bibliografii pozycji.

Poniżej fragment wstępu w/w pracy

(…) Celem pracy jest nakreślenie ram prawnych dozwolonego użycia cudzego znaku towarowego przez reklamodawców i wyszukiwarki internetowe w reklamie kontekstowej. Dlatego też przedmiotem niniejszej pracy jest analiza prawna tego zagadnienia, mająca na uwadze interes podmiotów wykorzystujących znak towarowy, konsumentów i uprawnionych ze znaku towarowego. Za podjęciem tej problematki przemawiał także brak, jak do tej pory, kompleksowego omówienia tego zagadnienia w polskiej literaturze (…)


Aneta Mitko

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go: